Przetargi.pl
„Modernizacja małej sceny BTL – II etap: wygłuszenie małej sceny BTL oraz dostawa i montaż klimatyzacji”

Białostocki Teatr Lalek ogłasza przetarg

  • Adres: 15875 Białystok, ul. Kalinowskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 425 031 , fax. 857 425 031
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocki Teatr Lalek
    ul. Kalinowskiego 1
    15875 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 425 031, fax. 857 425 031
    REGON: 27899400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.btl.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: INSTYTUCJA KULTURY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja małej sceny BTL – II etap: wygłuszenie małej sceny BTL oraz dostawa i montaż klimatyzacji”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wygłuszenie małej sceny Białostockiego Teatru Lalek wraz z pracami towarzyszącymi oraz dostawa i montaż klimatyzacji. 2.2 W ramach zamówienia wykonane zostaną: 2.2.1 Roboty rozbiórkowe: - demontaż grzejników (trzy grzejniki typu fiver, likwidacja jednego podejścia do grzejnika), - demontaż trzech pionów wentylacyjnych konstrukcji szkieletowej prefabrykowanej, - demontaż opraw oświetleniowych (kinkiety naścienne szt. 7, kinkiety podtynkowe przypodłogowe szt. 6), - demontaż włącznika i gniazd elektrycznych itp. ( natynkowe i podtynkowe gniazda szt. 19), - demontaż oświetlenia ewakuacyjnego nad drzwiami wyjściowymi (szt. 1), - demontaż listwy przypodłogowej. 2.2.2 Roboty wykonawcze: - wykonanie podejść elektrycznych zasilania jednostek klimatyzacyjnych (szt. 4), - wyprowadzenie podejść zasilających gniazda, włączniki, oświetlenie ewakuacyjne, oświetlenie sali (kinkiety naścienne i kinkiety podtynkowe przypodłogowe) – szt. 33, - wyprowadzenie podejść zasilających grzejniki (szt. 2), - wykonanie ścianek wytłumiających (ściana tylna widowni – 45m², ściana boczna - 140m²), - wykonanie sufitu podwieszanego (176,0m²), - wykonanie przedsionka wytłumiającego, - montaż stolarki drzwiowej (szt.1), - wykonanie szpachlowania i malowania ścian i sufitów, - montaż opraw oświetleniowych ( kinkiety naścienne szt. 7 i kinkiety podtynkowe szt. 6, - jako wymienione na nowe) oświetlenia ewakuacyjnego (szt.1 jako istn.) - montaż gniazd elektrycznych itp. (szt. 19 – oprawy nowe), - montaż listew przypodłogowych wokół nowo wykonanych ścian, - montaż grzejników płytowych (szt. 2 po 1900W), - montaż jednostek klimatyzacyjnych (szt. 4), - montaż ustroi akustycznych, - naprawa ubytków w ścianach oraz malowanie. Szczegółowy zakres prac został określony w: a) dokumentacji stanowiącej załącznik Nr 1a do SIWZ – projekt oraz przedmiar robót budowlanych, b) dokumentacji stanowiącej załącznik Nr 1b do SIWZ – zakres prac związanych z wykonaniem ustrojów akustycznych oraz innych elementów poprawiających akustykę pomieszczenia. 2.3 W związku z tym, że rozliczenie zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik 1a i 1b. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia. 2.4 Roboty powinny być wykonane zgodnie z SIWZ i załącznikami oraz zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.5 Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, z tym, że dokumenty wymienione w pkt. 5.1.1, należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wykazują wspólnie. W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach