Przetargi.pl
Modernizacja lokalu użytkowego przy ul. Sądowej 5/6 oraz lokalu mieszkalnego przy ul. Sądowej 5/10 w Bytomiu

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja lokalu użytkowego przy ul. Sądowej 5/6 oraz lokalu mieszkalnego przy ul. Sądowej 5/10 w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są prace projektowo-budowlane w budynku przy ul. Sądowej 5 w Bytomiu z podziałem na dwie części postępowania: 1) część 1 postępowania – LOKAL UŻYTKOWY obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie modernizacji lokalu użytkowego przy ul. Sądowej 5/6 w Bytomiu. Budynek ze wskazanym lokalem jest budynkiem widniejącym w gminnej ewidencji zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy - stanowiący załącznik nr 5a do siwz. 2) część 2 postępowania – LOKAL MIESZKALNY obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul. Sądowej 5/10 w Bytomiu. Budynek ze wskazanym lokalem jest budynkiem widniejącym w gminnej ewidencji zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy - stanowiący załącznik nr 5b do siwz. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w zakresie obydwu części zawierają postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 4 do siwz. 4.Wykonawca zobowiązany jest: 1) udzielić Zamawiającemu na wykonane prace projektowe, roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia 60 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia końcowego odbioru robót budowlanych, 2) zaoferować Zamawiającemu wykładzinę podłogową PCV o klasie ścieralności P lub T. 5.Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty posadzkowe, murowe, tynkarskie, izolacyjne i malarskie, roboty związane ze stolarką drzwiową i okienną, roboty instalacyjne oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze sporządzonym przez wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia, do wykonania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w postanowieniach umownych. 6.Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 71000000-8 – usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45300000-0 – roboty instalacyjne w budynkach 45450000-6 – roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 7.Roboty budowlane wykonywane będą w budynku niewyłączonym z funkcjonowania. W związku z powyższym roboty budowlane należy prowadzić z zachowaniem szczególnych środków bezpieczeństwa. 8.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: - dla części 1 postępowania (LOKAL UŻYTKOWY) - 4 000,00 zł. - dla części 2 postępowania (LOKAL MIESZKALNY) - 4 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2014r. poz.1804 z późn.zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta 49-1560-1049-0000-9030-0005-1567, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: „Modernizacja lokalu użytkowego przy ul. Sądowej 5/6 oraz lokalu mieszkalnego przy ul. Sądowej 5/10 w Bytomiu – część ......... - wadium”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miejskim w Wydziale Zamówień Publicznych; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2 – pok. nr 301. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gminę Bytom reprezentowaną przez Prezydenta z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela),w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). 8. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty - załącznik nr 1 do siwz; 2) oświadczeń, o których mowa odpowiednio w cz. VI pkt 1, 2 i 3 siwz oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) dokumentu/dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 5 siwz, zawierającego informacje określone w załączniku nr 3 do siwz ; 6) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XII pkt 6 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach