Przetargi.pl
Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Warszawskiej 2/2, Grunwaldzkiej 6/15 oraz Gdańskiej 54/13 w Bydgoszczy.

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
    ul. Śniadeckich 1
    85011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 481 600, fax. 523 481 607
    REGON: 9045850700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.adm.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Warszawskiej 2/2, Grunwaldzkiej 6/15 oraz Gdańskiej 54/13 w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Warszawskiej 2/2, Grunwaldzkiej 6/15 oraz Gdańskiej 54/13 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje odpowiednio roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, w tym przebudowa i budowa instalacji gazowej, c.o. i c.w.u. w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 6/15, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wydaną decyzją pozwolenia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: zadanie nr 1: - roboty budowlane dotyczące modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul. Warszawskiej 2/2 w Bydgoszczy zadanie nr 2: - roboty budowlane dotyczące modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 6/15 w Bydgoszczy obejmujące: * roboty remontowe branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej * roboty inwestycyjne dotyczące budowy wewnętrznej instalacji gazu, centralnego ogrzewania i c.w.u. zadanie nr 3: - roboty budowlane dotyczące modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul. Gdańskiej 54/13 w Bydgoszczy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj robót objętych zamówieniem) określają następujące załączniki do SIWZ: * zadanie nr 1 - modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Warszawskiej 2/2 w Bydgoszczy. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 5/1 do SIWZ - przedmiary robót – załącznik nr 6/1 do SIWZ * zadanie nr 2 - modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 6/15 w Bydgoszczy 1) dla robót budowlanych – modernizacyjnych (branża ogólnobudowlana i elektryczna) * przedmiary robót – załącznik nr 6/2 do SIWZ * specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 5/2 2) dla robót inwestycyjnych – dotyczących budowy instalacji gazowej, c.o. i c.w.u. * projekt budowlany instalacji gazu, c.o., c.w.u. - załącznik nr 7 do SIWZ * decyzja pozwolenia na budowę Nr 1189/2018 z dnia 06.11.2018r. znak WAB.II.6740.1311.2018.AHL - załącznik nr 8 do SIWZ * specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 5/2 do SIWZ * przedmiary robót - załącznik nr 6/2 do SIWZ * zadanie nr 3 - modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Gdańskiej 54/13 w Bydgoszczy - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 6/3 do SIWZ - przedmiary robót – załącznik nr 5/3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : 1) wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru Zamawiającego (podstawa prawna: art. 24 ust.11 uPzp). UWAGA: wzór oświadczenia, o którym mowa w ust.1) zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej BIP ADM w dokumentacji tego postępowania wraz z informacją z otwarcia ofert. Oświadczenie składa każdy z wykonawców. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1) formularze cenowe (zgodne ze wzorem załącznika nr 9/1, 9/2, 9/3 do SIWZ),odpowiednio dla zadania którego dotyczyć będzie składana oferta – dla każdego zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę. Wykonawca nie jest zatem zobowiązany składać formularzy cenowych dla zadań, do których nie będzie przystępował. Brak w ofercie formularza cenowego dla zadania, na które Wykonawca złożył swoją ofertę, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy, gdyż nie jest to dokument, który podlega uzupełnieniu przez Wykonawcę w trybie art.26 ust.3 ustawy Pzp. 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – wówczas składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.11. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). Pełnomocnictwo złożone w oryginale powinno być podpisane w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację osoby składającej podpis. 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą: oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych. 7.5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i pkt.3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 7.5.1. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7.5.2. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i pkt.3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach