Przetargi.pl
Modernizacja lewobrzeżnego wału p.powodziowego na Polderze Rumin, gm. Stare Miasto -Lewostronny przeciwpowodziowy wał rzeki Warty na odcinku od km 395+400 do km 396+900 na terenie wsi Rumin, gm. Stare Miasto, powiat koniński

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-003 Poznań, ul. Chlebowa
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. +48(61)8567700 , fax. +48(61)8525731
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
    ul. Chlebowa 4/8
    61-003 Poznań, woj. brak
    tel. +48(61)8567700, fax. +48(61)8525731
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja lewobrzeżnego wału p.powodziowego na Polderze Rumin, gm. Stare Miasto -Lewostronny przeciwpowodziowy wał rzeki Warty na odcinku od km 395+400 do km 396+900 na terenie wsi Rumin, gm. Stare Miasto, powiat koniński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych (modernizacji) na lewobrzeżnym wale przeciwpowodziowym na Polderze Rumin na długości 1820 m zgodnie z decyzją nakazową Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego z dnia 09.03.2017 r. Przedmiotowy wał przeciwpowodziowy położony jest na lewym brzegu rzeki Warty od km 395+400 do km 396+900 (wg ISOK 395+000÷396+500) na terenie wsi Rumin, gmina Stare Miasto, powiat koniński. Teren zawala odwadniany jest za pomocą przepompowni Rumin o wydajności 0,45 m3/s zlokalizowanej w km 396+200 rzeki Warty (wg ISOK 395+800). Modernizacją został objęty istniejący wał przeciwpowodziowy o długości 1820 m. Celem inwestycji jest zabezpieczenie i ochrona przeciwpowodziowa terenów leżących po stronie zawala przed wodami wielkimi rzeki Warty, poprzez modernizację istniejącego wału przeciwpowodziowego do parametrów technicznych odpowiadającym obecnie obowiązującym przepisom i faktycznie występującym stanom wody o określonym prawdopodobieństwie pojawienia się. Wał ziemny o parametrach jak dla III klasy technicznej zaprojektowano po trasie nasypu istniejącego. Korpus zostanie uszczelniony i powiększony do parametrów odpowiadającym przepisom technicznym. Wał będzie miał w koronie szer. 3,5 m, nachylenie skarp 1:2 lub naturalne. Korona wału zostanie umocniona tłuczniem kamiennym, po którym będzie możliwy przejazd pojazdów służących konserwacji wału a także będzie można prowadzić akcje przeciwpowodziowe. 1. Zakres inwestycji obejmuje: − wykarczowanie pni zlokalizowanych na trasie projektowanych robót, − wykoszenie istniejących wałów przed przystąpieniem do robót ziemnych, − modernizację istniejącego wału przeciwpowodziowego wraz z jego uszczelnieniem i umocnieniem, − modernizację przejazdów wałowych, − modernizację 2 zjazdów z wału, − remont przepustu wałowego w km 0+176, − uporządkowanie terenu robót po zakończeniu inwestycji. 2. Informacje dotyczące innych czynności, które wykonawca będzie realizował w ramach przedmiotu zamówienia (np. obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza, dokumentacja powykonawcza, itp.): a. projektu organizacji placu budowy wraz z jego organizacją i późniejszą likwidacją, b. planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu realizacji robót. c. utrzymania zaplecza budowy, d. pełnej obsługi geodezyjnej, w tym powykonawczej. Wykonawca dokona na swój koszt geodezyjnego wyznaczenia obiektów oraz geodezyjnej inwentaryzacji urządzeń wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej w formie mapy sytuacyjno-wysokościowej, e. naniesienia zmian w dokumentacji w stosunku do dokumentacji technicznej, które wynikły z inicjatywy Wykonawcy i jego podwykonawców, f. robót demontażowych, wyburzeniowych, odtworzeniowych, porządkowych itymczasowych, g. związane z odbiorami wykonanych robót, h. zorganizowania i wykonania dróg dojazdowych, i. korzystanie z energii elektrycznej i wody, j. zakupu i transportu ziemi do ewentualnego wbudowania, k. ewentualnego zajęcia pasa drogowego lub ograniczenia w ruchu drogowym. l. dokonywanie uzgodnień z właścicielami działek dot. wejścia z robotami oraz zapewnienie bezpiecznego korzystania z terenu przylegającego do terenu budowy, m. odszkodowania dla właścicieli gruntów za szkody spowodowane przez Wykonawcę wynikłe przy realizacji robót na terenie budowy, n. odszkodowania za szkody w przyległych gruntach (lasach) i urządzeniach poza terenem robót powstałe w trakcie realizacji robót, o. robót związanych z utrudnieniami wynikającymi z realizacji obiektu bez wyłączenia z eksploatacji, p. ewentualnych napraw uszkodzeń, spowodowanych zdarzeniami losowymi, q. ewentualnych napraw, uszkodzeń, doprowadzenia do stanu poprzedniego lub bieżącego utrzymania, w tym na publicznych drogach, powstałych w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, r. usunięcia kolizji z urządzeniami, drogami, rurociągami (wodociągowymi, kanalizacyjnymi, gazowymi), kablami elektroenergetycznymi, telefonicznymi, światłowodami itp. znajdującymi się w obrębie robót, s. przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (całość w 2 egz. wersja papierowa, 2 egz. wersja elektroniczna), t. inne koszty wynikające z niniejszej umowy oraz zawarte w specyfikacji, w tym nadzory specjalistyczne (np. zapewnienie nadzoru przyrodniczego) oraz wynikające z uzgodnień branżowych i warunków prowadzenia robót, badań laboratoryjnych w pełnym zakresie, przeprowadzenie prób, sprawdzeń i pomiarów, wykonanie odkrywek robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem oraz z uwagi na zmianę warunków pogodowych koszt zabezpieczenia frontu robót oraz: u. wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach i cenie koszty mediów ( np. energii elektrycznej ), v. warunkiem przystąpienia Zamawiającego do czynności odbioru jest otrzymanie od Wykonawcy dokumentacji powykonawczej potwierdzającej prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać w szczególności: - dziennik budowy, - obmiar faktycznie wykonanych robót, - kosztorys powykonawczy, - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, - dokumenty dotyczące wbudowanych wyrobów budowlanych (deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, itp.), - dokumentację fotograficzną z realizacji robót budowlanych. Dokumentację powykonawczą należy przekazać Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru wykonanego zadania. 3. Informacje dodatkowe: a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. b) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót, które są przewidziane do realizacji przez robotników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych, 00/100 gr.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. 2. Wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach