Przetargi.pl
Modernizacja kuchni zbiorowego żywienia w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawa wchodzącym w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa ”

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scol.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kuchni zbiorowego żywienia w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawa wchodzącym w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na modernizacji kuchni zbiorowego żywienia w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie wchodzącym z skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o. o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacje wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektowe Szlis Architekt Jacek Szlis, ul. Małego Rycerza 6A, 03..- 287 Warszawa pn. „Przebudowa istniejącego zespołu kuchennego wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń użytkowych na cele zaplecza kuchennego w Zakładzie Opiekuńczo Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74; Dz. Nr EW.:5/1, OBRĘB: 4-03-19 Dzielnica Białołęka M. St. Warszawa.” 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmuje opracowana: 1) Dokumentacja techniczna: a. Dokumentacja projektowa budowlano- architektoniczna, b. Dokumentacja projektowa instalacji sanitarnych (instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, wentylacyjna, centralnego ogrzewania), c. Dokumentacja projektowa instalacji elektrycznej wewnętrznej. d. Dokumentacja projektowa technologii kuchni. 2) Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: a. Branża budowlana - architektoniczna, b. Instalacje sanitarne (instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, wentylacyjna, centralnego ogrzewania), c. Instalacje elektryczne wewnętrzne. 3) Przedmiary robót –kosztorysy nakładcze. 4) W ramach prowadzonego postępowania Wykonawca zakupi, dostarczy i zamontuje wszystkie urządzenia wymienione w tabeli nr 1 za wyjątkiem oznaczonych jako istniejące. Urządzenia istniejące Wykonawca zamontuje na nowo. W ramach prowadzonego postępowania Wykonawca zakupi, dostarczy i zamontuje kocioł parowy typu VITOPLEX 100-LS SXD001 lub równoważny. Ciśnienie robocze 1 bar. Moc cieplna /wydajność 170 KW/0,26 t/h, wydatek pary 260 kg/h. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z załączoną do SIWZ dokumentacją oraz uzyskać wszelkie informacje niezbędne do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 5. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Termin wizji należy potwierdzić telefonicznie pod numerem telefonu 22 811 06 88 w 271.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 48 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. KONTO ZAMAWIAJĄCEGO: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 96 1240 6074 1111 0000 4999 2025 z podaniem tytułu: „wadium w przetargu nieograniczonym na wykonanie roboty budowlanej polegającej na modernizacji kuchni zbiorowego żywienia w ZOL ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie. Nr postępowania SCOL/1585/2017 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zostanie dokonane niezwłocznie po podpisaniu umowy na dostawę przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 7.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 7.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 7.3 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Szczegółowe kosztorysy ofertowe – wykonane wg przedmiarów – kosztorysów nakładczych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ; 3) Oświadczenia – załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Wykaz wykonanych usług -załącznik nr 4 do SIWZ 5) Wykaz osób– załącznik nr 5 do SIWZ 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich, (jeżeli dotyczy) 7) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 1 500 000,00 zł. 8) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytową w wysokości 1 500 000,00 zł. 9) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 10) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, 12) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 13) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r poz. 716). 14) Dokument potwierdzający wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie 5. Ofertę należy umieścić w nieprzeźroczystym, trwale zamkniętym opakowaniu zapieczętowanym w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Na kopercie oprócz opisu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ofertę bez otwierania przypadku wpłynięcia po terminie. Koperta (opakowanie) powinna być zaadresowana wg poniższego wzoru:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach