Przetargi.pl
Modernizacja kotłowni, montaż solarów oraz termomodernizacja budynków Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.

Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (018) 44388-77; 443-66-35 , fax. (018) 4438540; 443-86-01
  • Data zamieszczenia: 2012-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
    ul. Młyńska 10 10
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01
    REGON: 00030643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kotłowni, montaż solarów oraz termomodernizacja budynków Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania: Zadanie nr 1 modernizację kotłowni, montaż solarów oraz termomodernizację budynków Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu CPV. 45.33.30.00-0, 45.33.11.10-0, 45.32.10.00-3, 45.23.24.60-4, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.23.24.60-4, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.25.00-6 Zakres przedmiotu zamówienia do realizacji przez Wykonawcę wybranego w wyniku przetargu przedstawia się następująco: Roboty budowlane: a) przebudowa istniejących kotłowni, b) instalacja kolektorów słonecznych, c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) ocieplenie elewacji, stropów, e) renowacja tynków, f) wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, g) i innych robót opisanych szczegółowo w dokumentacji projektowej. Pozostałe: a) opracowanie planu BIOZ przez kierownika budowy (osobno dla każdej Przychodni), b) przejęcie terenu budowy, jego oznaczenie, zabezpieczenie i bezpośredni nadzór, c) prowadzenie dziennika budowy, d) ubezpieczenie budowy na koszt wykonawcy, e) wykonanie robót rozbiórkowych, budowlanych i instalacyjnych określonych w dokumentacji projektowej, f) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (jeśli będzie taka potrzeba), g) zgłoszenie zakończenia robót w w/w terminie i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w terminie max. do 2 tygodni od daty dokonania bezusterkowego odbioru robót, h) ścisła współpraca z powołanymi przez Zamawiającego inspektorami nadzoru, projektantem inwestycji oraz Działem Administracyjno - Technicznym zespól ds. technicznych tut. Szpitala, i) w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie Wykonawca winien wziąć pod uwagę możliwość wykonania dokumentacji technicznej zamiennej, będącej podstawą uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę. Wszelkie zmiany winny być uprzednio uzgodnione z Zamawiającym. j) w przypadku konieczności zajęcia terenu poza obrębem budynku (np. zajęcie chodnika) uzyskanie niezbędnych zezwoleń leży po stronie Wykonawcy; Zamawiający udzieli w tym względzie niezbędnej pomocy. W.w zakres prac obejmuje odpowiednio następujące budynki szpitala: a) Przychodnia Specjalistyczna w Nowym Sączu ul. Aleje Wolności 49 b) Przychodnia Specjalistyczna w Nowym Sączu ul Długosza 28 i 30 c) Przychodnia Specjalistyczna w Nowym Sączu ul Kazimierza W. 9 Inwestycja realizowana będzie na terenach będących w użytkowaniu Szpitala Specjalistycznego im. J. Sniadeckiego w Nowym Sączu, na podstawie umowy użyczenia pomiędzy tut. Szpitalem a Województwem Małopolskim. Roboty budowlane będą wykonywane w oparciu o dokumentację budowlaną wykonaną przez firmę Biuro ETA Sp. z o. o. - Nowy Sącz, Firmę Corematic - Gliwice oraz prawomocną decyzję: a) nr 640.11 z dnia 29.11.2011 r. o pozwoleniu na budowę wykonanie robót budowlanych wydaną przez Wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta w Nowym Sączu - budynek przy Al. Wolności 49 - instalacja solarów, b) nr 373.10 z dnia 04.08.2010 r. o pozwoleniu na budowę wykonanie robót budowlanych wydaną przez Wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta w Nowym Sączu - budynek przy Al. Wolności 49 - termomodernizacja i przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, c) nr 584.10 z dnia 04.11.2010 r. o pozwoleniu na budowę wykonanie robót budowlanych wydaną przez Wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta w Nowym Sączu - budynek przy ul. Długosza 28 i 30 - termomodernizacja i przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, d) nr 334.10 z dnia 15.07.2010 r. o pozwoleniu na budowę wykonanie robót budowlanych wydaną przez Wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta w Nowym Sączu - budynek przy ul. K. Wielkiego 9 - termomodernizacja i przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, e) nr 457.11 z dnia 01.09.2011 r. o pozwoleniu na budowę wykonanie robót budowlanych wydaną przez Wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta w Nowym Sączu - budynek przy ul. K. Wielkiego 9 - modernizacja kotłowni i instalacja solarów, f) nr 458.11 z dnia 01.09.2011 r. o pozwoleniu na budowę wykonanie robót budowlanych wydaną przez Wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta w Nowym Sączu - budynek przy ul. Długosza 30 - modernizacja kotłowni i instalacja solarów, UWAGA: Cały zakres zamówienia winien być wykonywany przez jednego generalnego Wykonawcę, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Dopuszcza się udział podwykonawców realizujących określony zakres robót w oparciu o umowę pomiędzy generalnym wykonawcą a podwykonawcą. Rozliczenia za przedmiot zamówienia następowały będą tylko pomiędzy Wykonawcą generalnym a Inwestorem. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, aby podwykonawca posiadał dalszego -kolejnego podwykonawcę tj. zakazuje się zawierania umów przez podwykonawcę z dalszym -kolejnym podwykonawcą. Wartość zamówienia winna być wyliczona na podstawie kosztorysów ślepych oraz wszystkiego co wynika z dokumentacji technicznej, a także to co nie ujęte, a winno być wycenione dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Ogólna cena oferowana powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji, powinna także obejmować koszty robót nie ujętych w dokumentacji technicznej, a które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Szczegółowy opis i wymagania, co do przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ - załączniki. Budynki na których realizowana będzie inwestycja mają dachy kryte dachówka, blacha, papą. Aby, zamontować instalacje paneli słonecznych należy wykonać specjalne rusztowanie (konstrukcję) i zabezpieczyć pokrycie dachu przez zniszczeniem. Wykonawca musi w załączeniu do oferty przedstawić techniczne rozwiązanie montażu paneli, sposobu montażu paneli dające gwarancję właściwego zabezpieczenia dachu, gwarancję i bezpieczeństwo montażu na istniejących dachach. Wykonawca przedstawia ekspertyzę techniczną/projekt zatwierdzony przez osobę posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania, kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - dot. zadanie nr 1. Inne warunki: Termin zapłaty za prace będące przedmiotem zamówienia - 30 dni od daty przedłożenia faktury (faktur częściowych) Zamawiającemu (zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym). UWAGA: Do oferty należy dołączyć harmonogram rzeczowo finansowy wykonania przedmiotu zamówienia (oddzielnie dla każdej z przychodni). W harmonogramie należy określić szczegółowo termin realizacji robót budowlanych, etapy fakturowania. W harmonogramie należy uwzględnić wykonanie: - kotłowni wraz z stolarką okienną do 15 stycznia 2013 r. wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie z tym że wykonanie kotłowni do grudnia 2012 r. - dot. budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego 9, - pozostałe prace od 15 stycznia 2013 r. do 30 maja 2013 r. wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Harmonogram będzie podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego i uszczegółowiony przed popisaniem umowy zgodnie z wymogami umowy na dofinansowanie (szczególnie w zakresie rozliczeń). Zamawiający informuje, iż prace związane z przedmiotowym zamówieniem będą Wykonywane na czynnym obiektach Szpitala. Ponadto wykonawca w celu prawidłowego przygotowania oferty może dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanych robót oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Termin realizacji całego zamówienia do dnia 30 maja 2013 r. wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji - m.in. uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Okres gwarancji: - na roboty budowlane (prace budowlane, łącznie z instalacjami oraz zainstalowanymi urządzeniami) min. 36 miesięcy od dnia zakończenia robót (bezusterkowego odbioru robót) i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Dopuszcza się podwykonawstwo w zakresie zadania nr 1. Zadanie nr 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Modernizacja kotłowni, montaż solarów oraz termomodernizację budynków Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu CPV 71.52.00.00-6. Inwestycja realizowana będzie na terenach będących w użytkowaniu Szpitala Specjalistycznego im. J. Sniadeckiego w Nowym Sączu, na podstawie umowy użyczenia pomiędzy tut. Szpitalem a Województwem Małopolskim. W.w zakres prac - nadzór inwestorski obejmuje odpowiednio następujące budynki szpitala: a) Przychodnia Specjalistyczna w Nowym Sączu ul. Aleje Wolności 49 b) Przychodnia Specjalistyczna w Nowym Sączu ul Długosza 28 i 30 c) Przychodnia Specjalistyczna w Nowym Sączu ul Kazimierza Wielkiego 9 Zakres przedmiotu zamówienia do realizacji przez Wykonawcę wybranego w wyniku przetargu przedstawia się następująco: A) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie: a) branży budowlanej (roboty w zakresie konstrukcyjno-budowlanym), b) branży instalacji elektrycznych - (m.in. roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych), c) branży instalacyjnej - (roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), d) oraz pozostałych branżach instalacyjnych we wszystkich zakresach wynikających z projektu budowlanego. B) Pozostałe: 1) udział w przejęciu terenu budowy przez Wykonawcę robót, 2) nadzór nad prowadzeniem dziennika budowy, 3) ścisła współpraca z powołanymi przez Zamawiającego inspektorami nadzoru, Wykonawcą i projektantem oraz Działem Administracyjno - Technicznym tut. Szpitala, 4) w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie Inspektor Nadzoru winien każdą zmianę uprzednio zaakceptować i uzgodnić z Zamawiającym. Osoby nadzorujące - biorące udział w Wykonaniu zamówienia nie mogą być zatrudnione w firmie Wykonującej roboty budowlane tj. firmie z którą zostanie podpisana umowa na realizację zadania nr 1. Termin zapłaty za prace będące przedmiotem zamówienia - 30 dni od daty przedłożenia faktury (faktur częściowych i końcowej w okresach miesięcznych zgodnie z harmonogramem fakturowania za faktycznie wykonaną pracę) Zamawiającemu. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Dopuszcza się podwykonawstwo w zakresie zadania nr 2. UWAGA: Każdy z Wykonawców może przystąpić tylko do jednego z zadań. Inwestycja jest częściowo finansowana z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453330000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wniesionego w postępowaniu wynosi: 50.500,00 zł (zadanie nr 1 - 50.000,00 zł, zadanie nr 2 - 500,00 zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach