Przetargi.pl
Modernizacja kolei wąskotorowej

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kolei wąskotorowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji kolei wąskotorowej przy ul. Reja w Bytomiu. Roboty budowlane obejmują w szczególności: 1) naprawę toru kolejowego Bytom Karb Wąskotorowy o łącznej długości 128 mb na odcinkach wskazanych w STWiOR; 2) naprawę rozjazdów kolejowych o skosie 1:7 R100 - 7 szt. + 1:6R 40 3. Zamawiający informuje, że naprawy infrastruktury należy dokonać zgodnie z obowiązującymi przepisami państwowymi oraz instrukcją wewnętrzną zarządcy infrastruktury „WD-1 instrukcja utrzymania i eksploatacji nawierzchni kolejowej wąskotorowej”. Z uwagi, że prace będą wykonywane podczas normalnego ruchu kolei, kolejność wykonania napraw oraz terminy zamknięć należy uzgodnić z przedstawicielem zamawiającego tj. zarządcą infrastruktury Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych z siedzibą w Bytomiu przy ul. Reja – Parowozownia. Materiały z demontażu Wykonawca zeskładuje w miejscu wskazanym przez zarządcę infrastruktury. Na etapie realizacji Wykonawca odpowiada za wszystkie prowadzone prace na terenie budowy. Ponadto Wykonawca przeprowadzi wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia i odbiory. W trakcie prowadzenia robót wykonawczych wszystkie przełączenia instalacji, wyłączenia z eksploatacji należy wcześniej uzgadniać z upoważnionym przedstawicielem inwestora w celu zminimalizowania niedogodności wynikających z prowadzonych prac. Złom z demontażu, podkłady oraz kruszywo pozostają do zagospodarowania po stronie użytkownika. Zamawiający dokona - przed rozpoczęciem robót budowlanych – zgłoszenia budowy/robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 2) Przedmiar UWAGA W przypadku rozbieżności zapisów umowy (Istotnych postanowień umownych) z zapisami zawartymi w dokumentacji technicznej, a dot. zasad rozliczania robót, odbioru robót, przekazania terenu budowy itp., pierwszeństwo przyznaje się zapisom umownym. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały i urządzenia co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę (dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak: roboty rozbiórkowe, ziemne, montażowe i spawalnicze oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Istotnych postanowieniach umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45234114-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna składać się z: formularza oferty oraz jeżeli dotyczy: pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, dokumenty potwierdzające oddanie przez tzw. podmiot trzeci do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną