Przetargi.pl
Modernizacja instalacji wody basenowej basenu przy SP w Kluczach

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji wody basenowej basenu przy SP w Kluczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres modernizacji instalacji wody basenowej basenu przy SP w Kluczach wchodzi między innymi: - wymiana rurociągów stalowych na rurociągi z PCV o średnicach 50 mm, 80 mm, 125 mm wraz z połączeniami kołnierzowymi. - wymiana zaworów stalowych na zawory z PCV o średnicach 125 mm, 80 mm wraz z połączeniami kołnierzowymi. - wymiana zaworów stalowych kulowych na zawory kulowe międzykołnierzowe wraz z połączeniami kołnierzowymi przy pompach obiegowych. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze i kosztorysie nakładczym będącym załącznikiem nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. pkt. 1 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo. -pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres umocowania i okres obowiązywania, wskazujące że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - (jeżeli zostało udzielone). Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy, zatem jego zakres i okres obowiązywania powinny być wyraźnie i precyzyjnie określone w dokumencie pełnomocnictwa, -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę –pełnomocnika (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, b) Zobowiązanie innego podmiotu na którym polega Wykonawca. c) Kosztorys ofertowy jednostkowy z zestawieniem robocizny, sprzętu i materiałów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach