Przetargi.pl
Modernizacja instalacji wentylacji pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego oraz jadalni w budynku A Centrali Najwyższej Izby Kontroli

Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg

  • Adres: 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4445000 , fax. 022 4445415, 4445410
  • Data zamieszczenia: 2015-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
    ul. Filtrowa 57 57
    02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4445000, fax. 022 4445415, 4445410
    REGON: 00000005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji wentylacji pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego oraz jadalni w budynku A Centrali Najwyższej Izby Kontroli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego oraz jadalni w budynku A Centrali NIK, obejmująca:
    - układ nawiewno-wywiewny NW1
    - układ nawiewno-wywiewny NW2
    - układ wyciągowy z okapów kuchennych
    - kanał czerpny NW1/NW2
    - glikolowy odzysk ciepła
    - zasilanie chłodnic freonowych w centralach
    - zasilanie nagrzewnic w centralach (ct)
    - roboty budowlane
    - automatyka i roboty elektryczne
    - demontaże z wywozem i utylizacją lub przekazaniem do utylizacji.
    UWAGA! Okres wyłączenia z eksploatacji (użytkowania) pomieszczeń objętych modernizacją wentylacji wynosi maksymalnie 5 dni roboczych. Wykonawca ma obowiązek zorganizowania prac w taki sposób, aby ten czas nie uległ wydłużeniu.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy wraz z opinią techniczną oceniającą istniejącą instalację wentylacji mechanicznej kuchni i jadalni oraz warunki Umowy zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
    UWAGA! Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów oraz standardu, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
    . Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego.
    Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 1000-1400, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Dariuszem Żakiem, adres e-mail: nik_zp@nik.gov.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 14 900,00 (słownie: czternaście tysięcy dziewięćset) zł.
    2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
    a. pieniądzu,
    b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    c. gwarancjach bankowych,
    d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
    e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz.1804)
    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
    4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2 lit. b - e, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23.
    5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
    - nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
    - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
    - kwota gwarancji/poręczenia,
    - termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert,
    - bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2013 r., poz 907 ze zm.), dalej ustawy
    6. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    - którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ,
    - zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach