Przetargi.pl
MODERNIZACJA INSTALACJI PRZYZYWOWEJ NA VI ODCINKU HEMATOLOGII I TRANSPLANTACJI SZPIKU WRAZ Z MALOWANIEM ODDZIAŁU

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40027 Katowice, ul. Francuska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 591 668 , fax. 032 2591671, 2554633
  • Data zamieszczenia: 2017-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
    ul. Francuska
    40027 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 591 668, fax. 032 2591671, 2554633
    REGON: 28907000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital kliniczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA INSTALACJI PRZYZYWOWEJ NA VI ODCINKU HEMATOLOGII I TRANSPLANTACJI SZPIKU WRAZ Z MALOWANIEM ODDZIAŁU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji przyzywowej na VI odcinku Oddziału Hematologii i Transplantacji Szpiku wraz z malowaniem oddziału. 2. Opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy (branża architektoniczna i instalacji eklektycznych), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża architektoniczna), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża instalacji elektrycznych), przedmiar robót (branża architektoniczna), przedmiar robót (branża instalacji elektrycznych), łącznie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą realizowane w czynnym obiekcie. 4. Termin realizacji zamówienia: do 120 dni od daty zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z postanowieniami rozdziału XI SIWZ. 5. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa, sztuką budowlaną i zasadami aktualnej wiedzy technicznej w celu zapewnienia prawidłowego działania i bezpiecznego funkcjonowania części obiektu objętego niniejszym zamówieniem. 6. Na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem zamawiający żąda udzielenia gwarancji wynoszącej 60 miesięcy. 7. Na zastosowane urządzenia technologiczne zamawiający żąda udzielenia gwarancji wynoszącej minimum 24 miesiące, jednak nie więcej niż 36 miesięcy. Gwarancja oraz rękojmia na roboty budowlane i cały przedmiot umowy rozpoczyna swój bieg od następnego dnia po zakończeniu odbioru końcowego. Okres gwarancji na zastosowane urządzenia technologiczne stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XI SIWZ. 8. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca jest zobowiązany zapewnić: 1) autoryzowany serwis producenta dostarczonych urządzeń technologicznych, 2) przeglądy i konserwacje dostarczonego przedmiotu zamówienia, realizowane zgodne z wymogami i częstotliwością wskazaną przez producenta (nie rzadziej niż 1 raz w roku), 3) przeglądy techniczne, konserwację oraz naprawy wraz z wymianą części uszkodzonych lub zużywalnych (np. filtrów) w okresie gwarancji na koszt własny Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną