Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. KS. P. Wawrzyniaka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 523564300 , fax. +48 523564305
- Data zamieszczenia: 2019-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. KS. P. Wawrzyniaka 33
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48 523564300, fax. +48 523564305
REGON: 09158115000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji odgazowania składowiska odpadów komunalnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: odnowienie działania 25 studni biogazu i przewodów ssących biogazu. W zakres robót wchodzi między innymi odwiercenie otworów w głąb kwatery, ułożenie rur, wykonanie odejścia przewodu ssącego biogazu, zabudowanie filtra, uszczelnienie głowicy, wykonanie wykopów, wyrównanie dna wykopu, wykonanie podsypki i zasypanie wykopu, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222110-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 16.000,00 zł. 2. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 3. Wadium może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wpłacone w pieniądzu należy wnieść na konto: Bank Millennium S.A. 68 1160 2202 0000 0002 7185 9831. O potwierdzeniu, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego, tj.: najpóźniej przed terminem otwarcia ofert. Oryginał dokumentu bankowego potwierdzającego wpłatę lub kserokopię tego dokumentu poświadczoną przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wniesione w postaci poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy i określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem. 6. Gwarancja musi także zawierać zapisy dotyczące: a) czasu trwania, b) zasad wygaśnięcia. 7. Okres ważności gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w ustawie. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 1 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Świedziebni
Dodano: 2020-12-29 - Rekultywacja gminnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Białych Błotach, gmina Jeżewo
Dodano: 2020-10-05 - Utwardzenie terenu placu do składowania odpadów dla budynków i obiektów RIPOK wraz z odwodnieniem.
Dodano: 2019-06-28 - Utwardzenie terenu placu do składowania odpadów dla budynków i obiektów RIPOK wraz z odwodnieniem.
Dodano: 2019-05-23 - Przebudowa, remont i wyposażenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Białkowo gmina Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2019-04-11 - „Budowa kwatery nr 3 do składowania odpadów innych niż obojętne i niebezpieczne wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej na terenie Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej „EKOSKŁAD” Sp. z o.o. w Służewie”
Dodano: 2018-11-09 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w gminie Sośno
Dodano: 2018-07-09 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w gminie Sośno
Dodano: 2018-06-18 - Rekultywacja kwatery składowiska odpadów komunalnych w Byczynie
Dodano: 2018-06-07 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w gminie Sośno
Dodano: 2018-05-29