Przetargi.pl
„Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Waśniów”

GMINA WAŚNIÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 27-425 Waśniów, ul. Rynek 24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (41) 2646026
  • Data zamieszczenia: 2023-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WAŚNIÓW
    ul. Rynek 24
    27-425 Waśniów, woj. świętokrzyskie
    tel. (41) 2646026
    REGON: 291010837
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Waśniów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja, w formule „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Waśniów”, obejmującej:a. modernizację dwóch zbiorników cylindrycznych na wodę o pojemności 150 m3 każdy znajdujących się w msc. Pękosławice i Śnieżkowice polegającą na ich wymianie na nowe wraz z wymianą urządzeń służących do obsługi zbiorników oraz wraz z zagospodarowaniem terenu wokół zbiorników – wykonanie ogrodzenia, oznakowania, utwardzenie dojścia i dojazdu (dalej: modernizacja zbiorników cylindrycznych), b. modernizację stacji uzdatniania wody w msc. Piotrów (dalej: SUW) polegającą na remoncie budynku SUW oraz wymianie urządzeń do uzdatniania i filtrowania wody wraz z całym wyposażeniem wspomagającym proces uzdatniania i filtracji wody (dalej: modernizacja SUW). 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:a. opracowania, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, warunków technicznych, opinii, uzgodnień, w tym ostatecznej (prawomocnej) decyzji pozwolenia na budowę (gdy dotyczy), obejmującej: projekt budowlany i projekty techniczne,  projekty wykonawcze,  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,  kosztorysy inwestorskie, b. realizację – na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a. powyżej – robót budowlanych wraz z realizacją dostaw, niezbędnych do osiągnięcia celu zamówienia, tj. modernizacji infrastruktury wodociągowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy (część opisowa i część rysunkowa) wraz z załącznikami (pozwolenie wodno-prawne, dokumentacja fotograficzna) – Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, z zastrzeżeniem, że wizja lokalna nie jest wymagana, a jedynie zalecana przez Zamawiającego. 4. Niezależnie od zobowiązań Wykonawcy wynikających z Programu Funkcjonalno-Użytkowego (Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”), Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w § 2 pkt. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych w zw. z § 10 ust. 1 pkt. 1) oraz ust. 2 pkt. 1) Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zmienionej Uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 roku, Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 roku oraz Uchwałą z dnia 13 października 2022 roku, z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wytycznych w zakresie jej montażu. 5. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 (piętnaście tysięcy) złotych.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i art. 98ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy, tj. w:a. pieniądzu,b. gwarancjach bankowychc. gwarancjach ubezpieczeniowych,d. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku: 68 8507 0004 3008 8000 0026 0005, wskazując w tytule przelewu dane umożliwiające identyfikację zabezpieczanej oferty (określenie Wykonawcy i oznaczenie postępowania). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej Wykonawca przekazuje w oryginale, w postaci elektronicznej, z zastrzeżeniem zachowania form prawnych wymaganych przez przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa.6. Z treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze żądanie Zamawiającego zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Wierzytelność z tytułu gwarancji/poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 – 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dot.:A. zdolności finansowej i ekonomicznej:Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym niż 1.500.000,00 złotych.W przypadku posiadania przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej wyrażonych w walucie innej niż waluta polska (waluta obca), Zamawiający przeliczy środki finansowe lub wartość zdolności kredytowej wyrażonych w walucie obcej na złote polskie według średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia dot. postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.B. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w dziedzinie instalacji, sieci i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, wodociągowych i gazowych, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy, z zastrzeżeniem, że pojęcie „uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w dziedzinie instalacji, sieci i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, wodociągowych i gazowych” zostały użyte w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (dalej: Prawo budowlane), przy czym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Kierownik budowy nabył uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przed wejściem w życie Prawa budowlanego lub w oparciu o inne niż Prawo budowalne przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa, jeśli kwalifikacje te odpowiadają uprawnieniom budowlanym w wymaganej specjalności w rozumieniu Prawa budowlanego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach