Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury sportowej w gminie Boguty-Pianki

GMINA BOGUTY-PIANKI ogłasza przetarg

  • Adres: 07-325 Boguty-Pianki, Aleja Papieża Jana Pawła II 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BOGUTY-PIANKI
    Aleja Papieża Jana Pawła II 45
    07-325 Boguty-Pianki, woj. mazowieckie
    REGON: 450670090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury sportowej w gminie Boguty-Pianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja infrastruktury sportowej w gminie Boguty-Pianki – budowa strzelnicy odkrytej 100 m w m. Boguty-Pianki.Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego w Bogutach-Piankach.Zakres robót budowlanych:• demontaż wykładziny sztucznej ażurowej wraz z utylizacją,• wykonanie nawierzchni boiska na podłożu betonowym grubowarstwowym z żywicy poliuretanowej,• wyklejenie linii boiska wg rysunku technicznego,• zakup, dostawa i montaż kabin sportowych z siedziskami,• zakup, dostawa i montaż siatek do bramek piłki nożnej,• zakup, dostawa i montaż otulin do słupków metalowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania w części 1 zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).2. Przystępując do niniejszego postępowania w części 2 zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).3. Wykonawca może wnieść wadium w:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462, z późn. zm.).4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 50 8747 1018 0260 1544 2000 0590.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • w zakresie wiedzy i doświadczenia:CZĘŚĆ 1Modernizacja infrastruktury sportowej w gminie Boguty-Pianki – budowa strzelnicy odkrytej 100 m w m. Boguty-Pianki Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizował co najmniej jedną robotę konstrukcyjno-budowlaną w zakresie obiektów użyteczności publicznej o wartości 5 000 000,00 zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Pod pojęciem roboty budowlanej wykonanej należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną (rozpoczętą i zakończoną).CZĘŚĆ 2Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego w Bogutach-Piankach Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizował co najmniej jedną robotę konstrukcyjno-budowlaną w zakresie obiektów użyteczności publicznej o wartości 200 000,00 zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Pod pojęciem roboty budowlanej wykonanej należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną (rozpoczętą i zakończoną).Jeżeli w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wartości podane będą w walutach obcych, przeliczone zostaną na złotówki wg średniego kursu walut NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia postępowania.• W zakresie dysponowania osobami:Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał dysponowanie w czasie realizacji zamówienia następującymi osobami:CZĘŚĆ 1 Kierownik budowy – kierownik w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (1 osoba) – wymagania: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 poz. 682) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia; Kierownik robót – kierownik w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba) – wymagania: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 ze zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia.Zamawiający wyraża zgodę na łączenie funkcji kierownika budowy i kierownika robót przez jedną osobą, pod warunkiem spełnienia warunków, o których mowa powyżej. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r. poz. 334), które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy/robót w zakresie objętym umową.CZĘŚĆ 2 Kierownik budowy – kierownik w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (1 osoba) – wymagania: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 poz. 682) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach