Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury Parku Gorzeńskiego w Jarocinie

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2018-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury Parku Gorzeńskiego w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury Parku Gorzeńskiego w Jarocinie, polegająca w szczególności na: A. Prace rozbiórkowe W projekcie przewiduje się konieczność wykonania rozbiórek wszystkich nawierzchni z kostki betonowej (705 m2), betonowych obrzeży (462 m2) oraz elementów małej architektury (10 szt. ławek, 6 szt. koszy na śmieci, demontaż słupów o opraw istniejącego oświetlenia 8 szt.) B. Prace w obrębie nawierzchni. Całkowita długość projektowanych ścieżek i chodników wynosi ok. 380 m. Szerokości są zmienne od 1,8 do 5,5 m. W centralnej części projektuje się plac w kształcie czworoboku nieforemnego o bokach długości od 5,1 m do 12,9 m. Osie projektowanych ścieżek w większości pokrywają się z istniejącymi. Rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe nawierzchni (przekrój normalny): Utwardzony plac o nawierzchni z kostki kamiennej granitowej w kolorze czarnym, kostka surowo łupana o wym. 8/11 - 77 m2:  Warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego zagęszczona mechan. 15 cm  Podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechan. 0-63 mm 12 cm  Podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechan. 0-31,5 mm 8 cm  Podsypka z granitowego miały kamiennego 0-5 mm 4 cm  Kostka kamienna granitowa, czarna, surowo łupana o wym. 8/11 8 cm (nawierzchnia uszczelniona i zaklinowana miałem kamiennym granitowym frakcji 0-4 mm) 47 cm Ścieżki i chodniki o nawierzchni z kostki kamiennej granitowej szarej, dół cięty, góra cięta i płomieniowana, boki łupane o wym. 20x10 cm - 692 m2.  Warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego zagęszczona mechan. 15 cm  Podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechan. 0-63 mm 12 cm  Podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechan. 0-31,5 mm 8 cm  Podsypka z granitowego miały kamiennego 0-5 mm 4 cm  Kostka kamienna granitowa, szara, dół cięty, góra cięta i płomieniowana, boki łupane o wym. 20x10 cm 5 cm (nawierzchnia uszczelniona i zaklinowana miałem kamiennym granitowym frakcji 0-4 mm) 44 cm Ścieżki i chodniki o nawierzchni wodoprzepuszczalnej z kruszywa mineralnego - 448 m2  Warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego zagęszczona mechan. 10 cm  Podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechan. 0-31,5 mm 12 cm  Warstwa dynamiczna z kruszywa mineralnego 0/16 mm 5 cm  Warstwa wierzchnia z kruszywa mineralnego 0/8 mm 3 cm 30 cm Obramowania nawierzchni: Nawierzchnia wszystkich ścieżek, chodników oraz placu będą ograniczone w zależności od rodzaju nawierzchni „obrzeżami” wtopionymi, kostka w kolorze nawierzchni lub obrzeża stalowe ocynkowane. Zaprojektowano następujące elementy uliczne, obramowania nawierzchni:  Kostka kamienna granitowa szara 8/11 układana w dwóch rzędach o szerokości 20 cm, obniżona w stosunku do projektowanej nawierzchni o 1cm. Kostka ułożona na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Obramowanie to projektuje się tylko dla nawierzchni z kostki kamiennej granitowej tego samego koloru,  Obrzeże stalowe z blachy ocynkowanej gr. 6 mm i wysokości 120 mm, kotwionej do podłoża/fundamentu betonowego za pomocą przyspawanych szpilek stalowych, śr. 6 mm i długości 200 mm. Rozstaw szpilek od 50 - 100 cm. Obrzeże to projektuje się dla nawierzchni mineralnych z kruszywa. Odwodnienie: W celu prawidłowego odprowadzenia wód deszczowych z nawierzchni projektuje się wyniesienie ich w stosunku do przyległego terenu o ok. 10 cm. Odwodnienie nawierzchni odbywać się będzie jak dotychczas, powierzchniowo na przyległe tereny zielone. Roboty ziemne: W projekcie uwzględniono roboty ziemne pod projektowane nawierzchnie. Zaliczyć można do nich wykonanie koryta pod projektowane nawierzchnie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. C. Prace w obrębie zieleni. Zamówienie obejmuje następujące prace w istniejącym drzewostanie: • wycinkę 5 drzew, • prace pielęgnacyjne za pomocą podnośnika koszowego w koronach 51 drzew (w tym cięcia sanitarne oraz korygujące), • frezowanie 37 szt. pni drzew, • założenie wiązań elastycznych na 2 drzewach, Zamówienie obejmuje następujące nasadzenia roślin: • 33 szt. drzew liściastych wraz całkowitą zaprawą dołów, palikowaniem, systemem napowietrzająco nawadniającym oraz drenażem (lipa drobnolistna, dąb szypułkowy, grab pospolity 'Fastigiata', lipa europejska 'Pallida'). • 410 szt. krzewów żywopłotowych z całkowitą zaprawą rowów oraz drenażem (cis pośrednic 'Hicksii') • 1130 szt. krzewów z całkowitą zaprawą dołów oraz spulchnieniem podglebia (dereń biały 'Sibirica, pięciornik krzewiasty, tawuła gęstokwiatowa, berberys Thunberga 'Green Carpet'). • 1094 szt. bylin z wymianą gruntu na gł. 30 cm oraz spulchnieniem podglebia (trzcinnik ostrokwiatowy 'Karl Foerster', śmiałek darniowy 'Goldschleier', trzcinnik ostrokwiatowy 'Overdam', kostrzewa Maire'a, owies wieczniezielony, rudbeckia błyskotliwa 'Goldsturm') • 5730 szt. roślin okrywowych z wymianą gruntu pod nasadzenia na gł. 15 cm (zawilec gajowy, runianka japońska, bluszcz pospolity, kocimiętka Fassena, parzydło błekolistne, Liriope szafirkowa 'Big Blue', szałwia wspaniała, jasnota plamista 'Beacon Silver', bodziszek korzeniasty) Krzewy żywopłotowe, krzewy, byliny, rośliny okrywowe mają zostać wyściółkowane korą drobnomieloną o fr. 0 -20 mm na agrowłókninie ściółkującej. Obszar ściółkowania wynosi 1200 m2. Zamówienie obejmuje również założenie trawnika z rolki (pow. 1680 m2) z uprzednią wymianą gruntu na gł. 12 cm oraz spulchnieniem podglebia. Trawnik ma zostać oddzielony od pozostałych nasadzeń obrzeżem trawnikowym z tworzywa sztucznego o wys. 78 mm. (430 mb). D. Prace w obrębie elementów małej architektury. Zamówienie obejmuje następujące elementy małej architektury • Podwójna ławka z oparciem (7 szt.) - siedzisko i oparcie drewniane z drewna egzotycznego, elementy stalowe wykonane ze stali zwykłej ocynkowanej malowanej proszkowo na RAL 7024. Ławka o wym.: dł.=220 cm, szer.=103 cm, wys. siedziska=44 cm. Ławka kotwiona do stopy fundamentowej wykonanej z betonu C 20/25. • Ławka pojedyncza bez oparcia (6 szt.) - siedzisko wykonane z drewna egzotycznego, elementy stalowe wykonane ze stali zwykłej ocynkowanej malowanej proszkowo na RAL 7024. Ławka o wym.: dł.=220 cm, szer.=66 cm, wys. siedziska=44 cm. Ławka kotwiona do stopy fundamentowej wykonanej z betonu C 20/25. • Siedzisko bez oparcia (2 szt.) - siedzisko wykonane z drewna egzotycznego, elementy stalowe wykonane ze stali zwykłej ocynkowanej malowanej proszkowo na RAL 7024. Ławka o wym.: dł.=220 cm, szer.=55 cm, wys. siedziska=44 cm. Ławka kotwiona do stopy fundamentowej wykonanej z betonu C 20/25. • Ławka pojedyncza z oparciem (2 szt.) - siedzisko i oparcie drewniane z drewna egzotycznego, elementy stalowe wykonane ze stali zwykłej ocynkowanej malowanej proszkowo na RAL 7024. Ławka o wym.: dł.=66 cm, szer.=66 cm, wys. siedziska=44 cm. Ławka kotwiona do stopy fundamentowej wykonanej z betonu C 20/25. • Ławka z betonu architektonicznego bez oparcia (2 szt.) - siedzisko wykonane drewniane z drewna egzotycznego, konstrukcja z betonu architektonicznego, jasnoszarego C30-37. Ławka o wym.: dł.=160-170 cm, szer.=80 cm, wys.=44 cm. Ławka wolnostojąca. • Ławka z betonu architektonicznego z tablicami informacyjnymi (3 szt.) - siedzisko wykonane drewniane z drewna egzotycznego, konstrukcja z betonu architektonicznego, jasnoszarego C30-37. Tablica informacyjna wykonana ze stali zwykłej, ocynkowanej malowanej proszkowo na RAL 7024. Ławka o wym.: dł.=100, szer.=100 cm, wys. siedziska=44 cm, wys. tablicy informacyjnej=210 cm. Ławka wolnostojąca. Wykonanie tekstu oraz grafiki tablic wchodzi również w zakres zamówienia. • Kosz na śmieci (8 szt.) - wykonany ze stali zwykłej, ocynkowanej, malowanej proszkowo na RAL 7024. Wrzut górny, wkład ocynkowany. Wymiary kosza: dł.=45 cm, szer.=28 cm, wys.=80 cm. Kosz kotwiony do stopy fundamentowej wykonanej z betonu C 20/25. • Stojak rowerowy (9 szt.) - wykonany ze stali zwykłej, ocynkowanej, malowanej proszkowo na RAL 7024. Stojaki o wym: dł.= 80 cm, szer.= 4 cm., wys.=80 cm. Stojak kotwiony do stopy fundamentowej wykonanej z betonu C 20/25. • Maszt na flagę (3 szt.) - wykonany z aluminium malowanego proszkowo na RAL 7024. Maszt kotwiony do fundamentu z betonu C 20/25. Wymiary masztu: dł.=500 cm+100 cm zakotwiony w fundamencie, średnica ok. 5 cm. • Tablica informacyjna opisująca rzeźby Powstańców Wielkopolskich (4 szt.) - element wykonany ze stali Corten o gr. 10 mm, o wym.: dł.=44 cm, szer.=30 cm, wys.=90 cm + 30/40 cm do zakotwienia w betonowym fundamencie z betonu C20/25. Blacha wygięta warsztatowo w formie pulpitu. Tekst oraz grafika (wchodzi również w zakres zamówienia) wykonane na planszy o wym. 30x40 cm, namalowana lub wygrawerowana na tylniej części płyty pleksi, która powinna być zamontowana na dystansach do stali Corten. • Tablica informacyjna opisująca miejsce Park im. mjr Zbigniewa hr. Ostroroga-Gorzeńskiego (1 szt.) - element wykonany ze stali Corten o gr. min. 10 mm, o wym.: dł.=92 cm, szer.=40 cm, wys.=95 cm + 30/40 cm do zakotwienia w betonowym fundamencie z betonu C20/25. Blacha wygięta warsztatowo w formie pulpitu. Tekst oraz grafika (wchodzi również w zakres zamówienia) wykonana na planszy o wym. 40x90 cm, namalowana lub wygrawerowana na tylniej części płyty pleksi, która powinna być zamontowana na dystansach do stali Corten. • Tablica zawierająca biogram mjr Zbigniewa hr. Ostroroga-Gorzeńskiego (1 szt.) - tablica wykonana ze stali Corten o wym. dł. = 304-329 cm, szer.=35 cm, gr.=0,2 cm. W blasze wycięty biogram opisujący postać mjr Zbigniewa hr. Ostroroga-Gorzeńskiego Tablica montowana do betonowego cokołu. • Tablica z nazwą miejscowości w której odbywały się bitwy podczas Powstania Wielkopolskiego wraz z datami (9 szt.) - tablica wykonana ze stali Corten o wym: dł. 150 cm, szer. 10 cm, gr. 0,2 cm. W blasze wycięte daty oraz miejsca bitew związanych z Powstaniem Wielkopolskim. Tablice montowane do nawierzchni granitowej. UWAGA: Prefabrykaty betonowe (cokoły) oraz rzeźby do 15 października zostaną dostarczone i zamontowane na placu budowy przez Wykonawcę rzeźb - nie wchodzą one w zakres zamówienia. Roboty ziemne: W projekcie uwzględniono roboty ziemne pod projektowane nawierzchnie. Zaliczyć można do nich wykonanie koryta pod projektowane nawierzchnie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. E. Prace w zakresie oświetlenia: Zamówienie obejmuje przebudowę wewnętrznej linii oświetlenia Parku Gorzeńskiego w Jarocinie. W zakresie prac wchodzi wymiana linii kablowych wraz z wymianą opraw parkowych, słupów oraz iluminacja podświetlenia rzeźb Powstańców Wielkopolskich oraz alei prowadzącej do głównej rzeźby. a) szafki zasilające • zasilanie obiektu w energię elektryczną odbywać się będzie z istniejącej szafki oświetlenia zamontowanej przy stacji transformatorowej • dobudowa drugiej szafki szafka OPS 24 na fundamencie malowana kolorem DB702S - wyposażona - 1 szt. • zasilanie szafki obwód nr X: YKY 5x6 mm2 o długości 56 m, b) budowa oświetlenia parkowego • obwód nr I: kabel YAKY 4x16 mm2 o długości 246 m, • oprawa oświetleniowa o mocy całkowitej oprawy nie większa niż 40 W, II kl. ochronności z certyfikatem ENEC oraz redukcja mocy, temperatura barwowa źródła światła LED - 3000K, kolor oprawy szary, grafit DB702S lub o parametrach równoważnych - 4 szt, • oprawa oświetleniowa o mocy całkowitej oprawy nie większa niż 27 W, II kl. ochronności z certyfikatem ENEC oraz redukcja mocy, temperatura barwowa źródła światła LED - 3000K, kolor oprawy szary, grafit DB702S lub o parametrach równoważnych - 3 szt., • słup stal.ocynk. bez fundamentu KLM 40/76/4 o wysokości 4 m od gruntu, o grubości blachy 4 mm do bezpośredniego wkopania, kolor DB702S lub o parametrach równoważnych- 7 szt., • na jednym ze słupów projektor oświetlający główną rzeźbę- 1 szt. d) iluminacja rzeźb Powstańców Wielkopolskich • obwód nr II: kabel YKY 2x1,5 mm2 o długości 38 m + 4 projektory, • obwód nr III: kabel YKY 2x1,5 mm2 o długości 128 m + 4 projektory, • obwód nr IV: kabel YKY 2x1,5 mm2 o długości 108 m + 4 projektory, • obwód nr V: kabel YKY 2x1,5 mm2 o długości 66 m + 3 projektory, • obwód nr VI: kabel YKY 2x1,5 mm2 o długości 40 m + 4 projektory, e) podłużne oprawy wbudowane w nawierzchnie - iluminacja deptaku/alei • obwód nr VII: kabel YKY 3x2,5 mm2 o długości 60 m - zasilanie zasilacza 240/24 • obwód nr VIII: kabel YKY 3x2,5 mm2 o długości 62 m - zasilanie zasilacza 240/24 • oprawa dogruntowa, 10 W, 3000 K (podłużna)- 6 szt, zasilanie 24 V YKY 2x1 mm2 - 56 m • oprawa dogruntow, 10 W, 3000 K (podłużna)- 3 szt, zasilanie 24 V YKY 2x1 mm2 - 20 m • zasilacze 230/24 V o mocy 100 W - 2 szt. • studzienka kontrolno pomiarowa o wym. 280x280x233 - 1 szt. f) instalacja zasilania rezerwowego • obwód nr IX: kabel YKY 3x4mm2 - 80 m • studzienka kontrolno pomiarowa o wym. 280x280x233 - 1 szt. d) wymiana słupa z monitoringiem • wymiana słupa z monitoringiem • słup stal. ocynk. bez fundamentu KLM 40/76/4 o wysokości 4 m od gruntu, o grubości blachy 4 mm do bezpośredniego wkopania, kolor DB702S lub o parametrach równoważnych - 1 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III SIWZ - dokumentacja projektowa. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia. Ww. prace obejmują: prace i roboty z zakresu przedmiotu niniejszej umowy. Powyższy wymóg nie dotyczy osób, odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do kierownika robót. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM - „Modernizacja infrastruktury Parku Gorzeńskiego w Jarocinie”. Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 16.3.2. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Kosztorys ofertowy (droga, oświetlenie). 4) Oświadczenie Wykonawcy dot. RODO (formularz 3.4). 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach