Przetargi.pl
"Modernizacja infrastruktury edukacyjnej i społecznej na terenie Gminy Konarzyny"

Gmina Konarzyny ogłasza przetarg

  • Adres: 89-607 Konarzyny, Szkolna 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598331011 , fax. 598331008
  • Data zamieszczenia: 2023-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konarzyny
    Szkolna 7
    89-607 Konarzyny, woj. pomorskie
    tel. 598331011, fax. 598331008
    REGON: 770979602
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konarzyny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej i społecznej na terenie Gminy Konarzyny"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej i społecznej na terenie Gminy Konarzyny” Inwestycja w Zespole Szkół Publicznych w Konarzynach obejmuje m. in.: Wymianę stolarki drzwiowej, montaż rolet; Wykonanie nawierzchni ścian, podłóg i sufitów; Przebudowę sanitariatów; Montaż tablic interaktywnych; Renowacja murków oporowych; Montaż masztów flagowych;Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych poniżej poziomu gruntu; Wymiana ogrodzenia; Modernizacja instalacji elektrycznej oraz wod. - kan. Zakres zgodnie z załączoną dokumentacją projektowąInwestycja w Ośrodku Zdrowia w Konarzynach obejmuje m. in.:przebudowę wraz z wykończeniem (tynkowanie, malowanie) ścian wewnętrznych, stolarki drzwiowej parteru i klatki schodowej, z wymianą balustrady;wykonanie posadzek na parterze z warstwą wierzchnią z płytek gresowych (z wykonaniem izolacji stropu styropianem i ułożeniem instalacji ogrzewczej- podłogowej);wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej zgodnie z projektem technicznym branży elektrycznej, bez instalacji RTV SAT, Instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła;wykonanie wewnętrznej instalacji wody, wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej zgodnie z projektem technicznym branży sanitarnej, bez wentylacji mechanicznej.Piwnica: w pomieszczeniu technicznym 1.6 wykonać ściankę działową REI20 z drzwiami EI60 zgodnie z rysunkiem;Piętro: wymiana podłogi w pomieszczeniach: 1.4 (pokój - panele podłogowe), 1.2 (kuchnia - płytki), w łazienkach – nowa armatura sanitarna (umywalki z szafką podumywalkową, toalety, prysznice oraz nowe okładziny ścienne i podłogowe)Szczegółowy zakres zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Dokumentacja projektowa dotycząca prac zewnętrznych została zrealizowana i zakończony. UWAGA!Prace budowlano-instalacyjne należy prowadzić w sposób zapewniający ciągłą pracę szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.310, 836 i1572).3Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy Bytów nr 36 9321 0001 0022 4363 2000 0040 z adnotacją „Wadium nr sprawy: ZP.271.14.2023”.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowejDla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył: min. 2 zadania polegające na remoncie/modernizacji budynku o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda.Wykonawca wykaże w/w doświadczenia na załączniku nr 4 do SWZ;skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające określone poniżej uprawnienia i kwalifikacje:- kierownik budowy pełniący równocześnie obowiązki kierownika robót ogólnobudowlanych - co najmniej jedna osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.-kierownik robót branży sanitarnej - co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;-kierownik robót branży elektrycznej - co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Wykonawca wykaże w/w osoby na załączniku nr 5 do SWZ;UWAGA!Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji i uprawnień określonych w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 4 tiret drugi SWZ przez te same osoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach