Przetargi.pl
„Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Boćki”

Gmina Boćki ogłasza przetarg

  • Adres: 17-111 Boćki, Plac Armii Krajowej 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857319610
  • Data zamieszczenia: 2023-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boćki
    Plac Armii Krajowej 3
    17-111 Boćki, woj. podlaskie
    tel. 857319610
    REGON: 050659220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Boćki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) 1) Przedmiot zamówienia stanowi: Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości BoćkiW ramach tego zadania zostanie wykonana:a) Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Nr 108773B tj. ul. Lipowej w Boćkachb) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 1274/15 w Boćkach Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz przebudowie dróg gminnych:a) Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Nr 108773B tj. ul. Lipowej w BoćkachPrzedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Nr 108773B tj. ul. Lipowej w m. Boćki na odcinku w pikietażu roboczym od km 0+000 do km 0+432,80.W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi gminnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania Zamówienia zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Warunkami Umowy, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie dla całego zakresu inwestycji jeśli będzie wymagane obowiązującymi przepisami prawa w momencie zakończenia robót budowlanych i ich odbioru.Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 8a do SWZ .Dokumenty zawarte w PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zmianami).Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla rozbudowy i przebudowy drogi gminnej Nr 108773B tj. ul. Lipowej wraz budową i ewentualną przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej na odcinku o długości około 432,80mb wraz z wykonaniem tej rozbudowy i przebudowy. Ostateczna długość zostanie określona na etapie projektowym z uwagi na projektowane wyokrąglenie załamania trasy łukiem poziomym i możliwe zmiany tej długości uzależnione od zastosowanego promienia tego łuku. Dodatkowo należy uwzględnić przebudowę skrzyżowania ul. Lipowej z ul. Zarzecką w celu dopasowania do istniejącej nawierzchni na skrzyżowaniu oraz dostosowania parametrów wlotu do obowiązujących warunków technicznych dla dróg. Zamówienie obejmuje również roboty branżowe:- branża elektryczna – budowa sieci oświetleniowej oraz ewentualne usunięcie kolizji lub zabezpieczenie istniejących sieci elektrycznych;- branża telekomunikacyjna – ewentualne usunięcie kolizji lub zabezpieczenie istniejących linii telekomunikacyjnych;- branża sanitarna – budowa odcinka kanału deszczowego wraz z wpustami ulicznymi i przykanalikami;- ewentualne usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem w tym nie zainwentaryzowanym na mapie zasadniczej, na której opracowano koncepcję zagospodarowania terenu;wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód i decyzji administracyjnych na podstawie koncepcji projektowej Zamawiającego będącej załącznikiem Nr 4 do PFU, a następnie wykonanie rozbudowy i przebudowy ul. Lipowej.Należy również zaprojektować i wykonać organizację ruchu z nowym oznakowaniem pionowym i ewentualnie poziomym, uwzględniającym projektowane zagospodarowanie terenu.Program funkcjonalno-użytkowy pozwoli określić wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także rozbudowy i przebudowy drogi w systemie „zaprojektuj-wybuduj” w zakresie jaki będzie wymagany przez obowiązujące przepisy prawne oraz Zamawiającego.Zmiany ilości lub parametrów, zawarte w Opisie ogólnym przedmiotu zamówienia, jakie mogą wystąpić w trakcie opracowywania przez Wykonawcę dokumentacji projektowej z uwzględnieniem postanowień zawartych w SWZ, PFU oraz Umowie nie będą powodowały zmiany kwoty ryczałtowej oraz przedłużenia realizacji inwestycji.Uznaje się, iż pojęcia, którymi posłużono się w PFU, takie jak „należy” bądź „powinny” lub podobne, są tożsame i mogą być używane zamiennie, a zwroty, w których zostały użyte, uznaje się za stanowiące zobowiązanie Wykonawcy.Parametry i ilości zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zawierają bezwzględne minimum robót do zaprojektowania i wykonania. Jeżeli zajdzie uzasadniona konieczność zaprojektowania i wykonania mniejszych ilości lub zmniejszenia parametrów należy uzyskać zgodę Zamawiającego.Zamówienie obejmuje również uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji oraz zezwoleń na rozbudowę i przebudowę drogi gminnej Nr 108773B na odcinku od km 0+000 do km 0+432,80 o łącznej długości około 432,8mb wraz z niezbędną budową lub przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci infrastruktury technicznej.b) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 1274/15 w BoćkachPrzedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa drogi w miejscowości Boćki zlokalizowanej na działkach o nr ewid. 1274/15 i 1274/11 na odcinku w pikietażu roboczym od km 0+000,00 do km 0+093,40.W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania Zamówienia zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Warunkami Umowy, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie dla całego zakresu inwestycji jeśli będzie wymagane obowiązującymi przepisami prawa w momencie zakończenia robót budowlanych i ich odbioru.Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 8b do SWZ .Dokumenty zawarte w PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zmianami).Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi na działce nr ewid. 1274/15 wraz budową i ewentualną przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej na odcinku o długości około 93,4mb wraz z wykonaniem tej przebudowy. Ostateczna długość zostanie określona na etapie projektowym z uwagi na projektowane wyokrąglenia załamań trasy łukami poziomymi i możliwe zmiany tej długości uzależnione od zastosowanych promieni tych łuków. Zamówienie obejmuje również roboty branżowe:- branża elektryczna – budowa sieci oświetleniowej;- branża telekomunikacyjna – ewentualne zabezpieczenie istniejących linii telekomunikacyjnych;- ewentualne usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem nie zainwentaryzowanym na mapie do celów projektowych, na której opracowano koncepcję;wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód i decyzji administracyjnych na podstawie koncepcji projektowej Zamawiającego będącej załącznikiem Nr 4 do PFU, a następnie wykonanie przebudowy drogi.Należy również zaprojektować i wykonać organizację ruchu z nowym oznakowaniem pionowym i ewentualnie poziomym, uwzględniającym projektowane zagospodarowanie terenu.Program funkcjonalno-użytkowy pozwoli określić wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także przebudowy drogi w systemie „zaprojektuj-wybuduj” w zakresie jaki będzie wymagany przez obowiązujące przepisy prawne oraz Zamawiającego.Zmiany ilości lub parametrów, zawarte w Opisie ogólnym przedmiotu zamówienia, jakie mogą wystąpić w trakcie opracowywania przez Wykonawcę dokumentacji projektowej z uwzględnieniem postanowień zawartych w SWZ, PFU oraz Umowie nie będą powodowały zmiany kwoty ryczałtowej oraz przedłużenia realizacji inwestycji.Uznaje się, iż pojęcia, którymi posłużono się w PFU, takie jak „należy” bądź „powinny” lub podobne, są tożsame i mogą być używane zamiennie, a zwroty, w których zostały użyte, uznaje się za stanowiące zobowiązanie Wykonawcy.Parametry i ilości zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zawierają bezwzględne minimum robót do zaprojektowania i wykonania. Jeżeli zajdzie uzasadniona konieczność zaprojektowania i wykonania mniejszych ilości lub zmniejszenia parametrów należy uzyskać zgodę Zamawiającego.Zamówienie obejmuje również uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji oraz zezwoleń na przebudowę drogi na działkach o nr ewid. 1274/15 i 1274/11 na odcinku od km 0+000,00 do km 0+093,40 o łącznej długości około 93,4mb wraz z niezbędną budową lub przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci infrastruktury technicznej.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:• opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr 8a, 8b do SWZ,• projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział II punkt 10 SWZWadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.Wymagana forma:Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki dotyczące zdolności zawodowej: Doświadczenie zawodowe: wykonanie należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej (przez jedną robotę Zamawiający rozumie zamówienie objęte jedną umową o roboty budowlane), polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi (dróg) onawierzchni asfaltowo-betonowej o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż: 1 500 000 PLN brutto (milion pięćset tysięcy złotych brutto), w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniemrodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane.Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.Ilekroć w SWZ jest mowa o „budowie, przebudowie lub rozbudowie” należy przez to rozumieć odpowiednio budowę, przebudowę lub rozbudowę w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) Kierownik budowy (co najmniej 1) – minimalne wymagania:- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności drogowej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach