Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Zgierza

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, pl. Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    pl. Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    REGON: 472057721
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Zgierza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Zgierza” składa się z 3 zadań:Zadanie 1 – Przebudowa ulicy Korczaka w Zgierzu na o długości ok. 90 m – realizowane na podstawie posiadanego zgłoszenia robót (załącznik nr 1) oraz w oparciu o dokumentację projektową (załącznik nr 2), zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia, a także specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3), aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót (załącznik nr 4), należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty.Zadanie 2 – Remont ulicy Chemików w Zgierzu na odcinku od ulicy Andrzeja Struga do nr 8 o długości ok 247m – realizowane na podstawie posiadanego zgłoszenia robót (załącznik nr 5) oraz w oparciu o dokumentację techniczną (załącznik nr 6), zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia, a także specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7), aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót (załącznik nr 8), należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty.Zadanie 3 – Remont ulicy Czerwieńskiego od ulicy Władysława Reymonta do ulicy Józefa Piłsudskiego o długości ok 570m – realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 9), zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia, aktualnie obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału wpostępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca wykonał (zakończył wykonanie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 500 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia („związaną z przedmiotem zamówienia” ), tj. roboty drogowe. Wykonawca dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, tj.:- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej;- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej;- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej;- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach