Przetargi.pl
Modernizacja indywidualnych źródeł energii cieplnej lub elektrycznej w gminie Czarna Białostocka – dostawa i montaż 56 instalacji solarnych

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja indywidualnych źródeł energii cieplnej lub elektrycznej w gminie Czarna Białostocka – dostawa i montaż 56 instalacji solarnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji solarnych. Instalacje solarne zostaną zamontowane w/na obiektach prywatnych położonych na terenie Gminy Czarna Białostocka. Przedmiot projektu obejmuje: Zaprojektowanie, dostawę i montaż 56 instalacji solarnych na terenie Gminy Czarna Białostocka, w tym: a) Wykonanie dokumentacji projektowej, b) Dostawa i montaż zestawu solarnego 2 kolektory 200 L zasobnik - 18 szt., c) Dostawa i montaż zestawu solarnego 3 kolektory 300 L zasobnik - 28 szt., d) Dostawa i montaż zestawu solarnego 4 kolektory 400 L zasobnik - 10 szt. Obowiązkowym elementem instalacji solarnej jest licznik ciepła montowany w obiegu kolektora słonecznego umożliwiający lokalną prezentację danych (np.: zintegrowany z zespołem sterującym pracą instalacji). Wykonawca powinien zaprojektować, dostarczyć i zamontować oraz uruchomić zestawy solarne w oparciu o kolektory słoneczne płaskie o parametrach opisanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). Dokumentacja projektowa nie może zawierać nazw własnych, marek, oznaczeń produktów, producentów itp. 1. Zakres zamówienia obejmuje ponadto: a) inwentaryzacja obiektów objętych programem funkcjonalno – użytkowym w stopniu umożliwiającym wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych dla całości przedsięwzięcia, b) wykonanie ekspertyzy konstrukcyjnej dachu (lub elewacji) pod kątem możliwości montażowych kolektorów słonecznych, c) opracowanie projektów obejmujących cały zakres realizowanego zadania, d) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot, e) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, f) wykonanie robot budowlano-montażowych na podstawie w/w projektów i specyfikacji technicznych, g) opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji instalacji solarnych w języku polskim, h) opracowanie dokumentacji powykonawczej we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji), i) przeprowadzenie prób i rozruchu technologicznego oraz przekazanie instalacji solarnych do eksploatacji, j) przekazanie przyszłym Użytkownikom instalacji solarnej, informacji na temat jej prawidłowej obsługi, k) bezpłatne usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym. Wymagany czas reakcji na usunięcie awarii w ramach bezpłatnej usługi serwisowej w okresie gwarancyjnym – 48 godzin od momentu zgłoszenia Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia usuwania awarii. 2. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca opracuje i przedłoży do oceny koncepcje projektową przedstawiającą proponowane rozwiązania. Zamawiający zgłosi swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w dokumentacji projektowej. Zamówieniem objęty jest cały zakres prac niezbędnych do wykonania i odbioru robot montażowych oraz przeprowadzenia rozruchu technologicznego kompletnych instalacji solarnych wraz z przekazaniem do eksploatacji. Wykonane instalacje solarne powinny charakteryzować się wysokim poziomem technicznym i technologicznym oraz bezawaryjnością pracy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają: a) Program Funkcjonalno-Użytkowy Solary – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Istotne postanowienia przyszłej umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych i 0/100 PLN.). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), który należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A, a kopię należy zamieścić w ofercie. Za skuteczne wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający uzna złożenie oryginału dokumentu wadialnego w kasie Urzędu przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży aktualny odpis właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach