Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Comarch Optimed Standard posiadanego przez Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II W SUWAŁKACH ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 54
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87-567-69-10 , fax. 567-69-10
  • Data zamieszczenia: 2024-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II W SUWAŁKACH
    ul. Szpitalna 54
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87-567-69-10, fax. 567-69-10
    REGON: 790376383
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paliatywna.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Comarch Optimed Standard posiadanego przez Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Comarch Optimed Standard posiadanego przez Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach, wraz z modernizacją infrastruktury sieciowej i informatycznej.2. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do (W ETAPIE PIERWSZYM): a. wymiany obecnie używanego routera CISCO na model posiadający wsparcie producenta i przeniesienia całej funkcjonalnej konfiguracji wraz z tunelem VPN do UMWP na nowe urządzenie oraz wykonanie dodatkowej konfiguracji według wytycznych zamawiającego;b. wymiany switch-a corowego i switchy szkieletowych wraz z przeniesieniem i rozbudową funkcjonalności i konfiguracji (adresacja, VLAN, itd.);c. upgrade-u UTM-a Stormshield SN210 (z powodu kończącego się wsparcia producenta dla tego modelu) - podniesienie wersji STSH metodą Trade Up do modelu SN220 wraz z roczną licencją na Premium UTM Security Pack i Breach Fighter-sandboxing z przeniesieniem konfiguracji oraz integracji z dodatkowymi usługami (SVC); d. zakupu i instalacja przedłużenia na program antywirusowy SET PROTECT Essential ON-PREM do 2026-04-19, liczba stanowisk: 50;e. wymiany macierzy iSCSI NETAPP serii 2700 obecnie używanej na model mający wsparcie producenta i posiadający wyższą wydajność o pojemności minimalnej 16.66TiB;f. zakupu i instalacji urządzenia KVM z monitorem (min. 19”) do bezpośredniego zarządzania serwerami;g. zakupu i instalacji wraz z konfiguracją oprogramowania do analizy logów z urządzeń sieciowych między innymi router, utm (min. 6 interfejsów, 1 użytkownik);h. zakupu i instalacji wraz z konfiguracją oprogramowania do monitorowania i alarmowania działań użytkowników systemu informatycznego ze względu na zagrożenia i podatności (nim. 60 stanowisk);i. zakupu i instalacji urządzeń dostępowych wifi do montażu sufitowego min. 5 szt. wraz z zarządzanym switchem POEj. zakupu i instalacji oraz konfiguracji 3 szt. tabletów do obsługi systemu medycznego (Optimed NXT – Obchód mobilny)k. zakupu i instalacji oraz konfiguracji 2 szt. komputerów AllInOne w punkcie pielęgniarskim do lokalnej obsługi programu medycznegoW ETAPIE DRUGIM:l. wdrożenia, czyli instalacji i konfiguracji systemu informatycznego zmodernizowanego i rozbudowanego w ramach realizacji umowy;m. przeniesienia danych z bazy danych aktualnego systemu w zakresie określonym w OPZ;n. integracji z systemami zewnętrznymi użytkowanymi przez Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w OPZ; o. udzielenia licencji bezterminowej, ograniczonej do ………………. użytkowników jednocześnie zalogowanych na korzystanie z dostarczonego oprogramowania; p. przeprowadzenia szkoleń stanowiskowych dla personelu medycznego Zamawiającego; q. przeprowadzenie szkoleń z administrowania zmodernizowanym systemem dla personelu informatycznego Zamawiającego; r. zapewnienia nieograniczonego dostępu do materiałów szkoleniowych w trakcie wdrożenia oraz po jego zakończeniu. 3. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy powinien uwzględnić konieczność zachowania przez Zamawiającego ciągłości realizacji własnych zadań3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu asortymentowo - cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniku nr 4 , 5 i 7 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresieZdolność techniczna lub zawodowaWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie- zrealizował lub realizuje co najmniej dwie usługi polegające na modernizacji systemu klasy HIS w obiektach związanych z prowadzeniem działalności leczniczej tj.: w szpitalach lub przedsiębiorstwach o charakterze podobnym rozumianych jako przedsiębiorstwo podmiotu leczniczego, w którym podmiot ten wykonuje działalność leczniczą w rodzaju świadczenia szpitalne – w rozumieniu ustawy o działalności leczniczej (DZ. U. 2020, poz. 295) o wartości nie mniejszej niż 160 000,00 zł brutto każda i potwierdzić ten fakt dowodem.Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach