Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa stoku narciarskiego, w tym rozbiórka istniejących wyciągów wraz z podporami, prace geodezyjne i budowlane dla budowy nowego wyciągu – działka nr 106/2, 107/2 w trybie zaprojektuj i wybuduj

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, Sportowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183526970
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gorlicach
    Sportowa 9
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183526970
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa stoku narciarskiego, w tym rozbiórka istniejących wyciągów wraz z podporami, prace geodezyjne i budowlane dla budowy nowego wyciągu – działka nr 106/2, 107/2 w trybie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja i rozbudowa stoku narciarskiego, w tym rozbiórka istniejących wyciągów wraz z podporami, prace geodezyjne i budowlane dla budowy nowego wyciągu – działka nr 106/2, 107/2 w trybie zaprojektuj i wybuduj realizowana w ramach projektu pn.: „Budowa kompleksu rekreacyjnego wzmacniającego ofertę turystyczna powiatu gorlickiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6. Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu, Poddziałanie 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów - spr Przedmiotem zamówienia jest realizacja – w trybie zaprojektuj i wybuduj – robót budowlanych polegających na rozbudowie wyciągu narciarskiego wraz z rozbiórką dwóch istniejących wyciągów w miejscowości Małastów – działka nr 106/2 i 107/2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa etapy: Etap I – Projektowy - obejmujący opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę Etap II - Wykonawczy budowlany - obejmujący: - rozbiórkę dwóch istniejących wyciągów wraz z podporami, - wybudowanie nowego wyciągu talerzowego o długości około 550 metrów i przewyższeniu ok. 95 metrów, - dokonanie wszystkich prób i sprawdzeń, - dokonania wymaganych prawem odbiorów urządzeń, instalacji etc. - uzyskanie wymaganych prawem dopuszczeń, uzgodnień, opinii, zatwierdzeń, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w zakresie wymaganym przepisami prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ – Zamawiający wyłącza obowiązek określony w pkt. 1.4.2 PFU, tj. obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem inwestycji. Przeprowadzenie wizji w terenie jest fakultatywne. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt obsługę geodezyjną i geologiczną inwestycji. UWAGA ! Przedmiot zamówienia obejmuje węższy zakres aniżeli objęty PFU, który obejmuje całość projektu, tj. zadanie I – rozbiórka i budowa wyciągu talerzowego, , zadanie II – zakup i montaż pompy głębinowej, zakup i montaż 85mb orurowania oraz 3 hydrantów budowa wiaty do przechowywania sprzętu, oświetlenie wyciągu narciarskiego, utwardzenie powierzchni parkingu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:  w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego),  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  w gwarancjach bankowych,  w gwarancjach ubezpieczeniowych,  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego: 61 2030 0045 1110 0000 0266 4470 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (przelew) należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przy ul. Sportowej 9 w Gorlicach – biuro Dyrektora OSIR w Gorlicach. 5. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego (Dziennik Podawczy) wymaga się, aby wykonawca złożył wadium w odrębnej kopercie oznaczonej określeniem „wadium”. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu winno zabezpieczać złożoną ofertę w okresie związania ofertą tj. 30 dni, licząc od terminu wskazanego w pkt. 5, co musi wynikać z treści złożonego dokumentu. Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin skutecznego wniesienia wadium, przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego ! 6. TERMIN WNIESIENIA WADIUM W KAŻDEJ FORMIE: do dnia 05.10.2018r. do godz. 13:00. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców na etapie składania ofert: 1) OFERTA - na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ /opis sposobu sporządzania oferty określa dział 15 niniejszej SIWZ/ 2) Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 2 i 2a do SIWZ) o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, c) korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, d) korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. jeżeli dotyczy: 3) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ , (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach