Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul Jagiellończyka
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 115 210 , fax. 957 115 380
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
ul Jagiellończyka 8
66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 957 115 210, fax. 957 115 380
REGON: 21046708900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubuskie.uw.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i rozbudowa radiowego systemu łączności Państwowego Ratownictwa Medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja jednolitego systemu radiowej łączności cyfrowej w standardzie DMR/TDMA na potrzeby Państwowego Ratownictwa Medycznego województwa lubuskiego, polegającej na dostawie, wykonaniu, uruchomieniu i wdrożeniu infrastruktury łączności dyspozytorskiej, w oparciu o jedną Skoncentrowaną Dyspozytornię Medyczną oraz Zapasową Skoncentrowaną Dyspozytornię Medyczną, na bazie dostarczonych przez Wykonawcę oraz posiadanych przez Zamawiającego urządzeń oraz infrastruktury technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32570000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną