Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa oprogramowania Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) w zakresie dostosowania do wymagań ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego Platformy w zakresie zmian wprowadzonych w ramach modernizacji i rozbudowy PeUP SEKAP.

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 700 78 16, , fax. 32 700 78 44
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego
    Powstańców 34
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 700 78 16, , fax. 32 700 78 44
    REGON: 24011409000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-slask.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa oprogramowania Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) w zakresie dostosowania do wymagań ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego Platformy w zakresie zmian wprowadzonych w ramach modernizacji i rozbudowy PeUP SEKAP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa oprogramowania Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) w zakresie dostosowania do wymagań ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego Platformy w zakresie zmian wprowadzonych w ramach modernizacji i rozbudowy PeUP SEKAP. 1. Szczegółowy zakres funkcjonalności PeUP SEKAP, który musi zostać dostosowany obejmuje: 1) Etap 1 katalog usług 2) Etap 2 prezentacja danych urzędów 3) Etap 3 obsługa skrzynki kontaktowej 4) Etap 4 rozbudowę o funkcje Integracji z dotychczas wykorzystywanym oprogramowaniem Platformy Formularzy Elektronicznych oraz Udostępnienia API dla integracji z zewnętrznymi usługami pozwalającymi na obsługę formularzy elektronicznych 5) Etap 5 zintegrowanie oprogramowania oraz modułu Pomocy z systemem zarządzania treścią CMS, pozwalającym na prezentowanie w jednolitej szacie graficznej dowolne treści wprowadzone przez administratora w tym komunikatów informacyjnych oraz informacji z potwierdzeniem typu okno Pop-up dla użytkowników. 2. Świadczenie serwisu gwarancyjnego obejmuje realizację m.in. zadań: 1) Usuwania awarii oprogramowania wynikających oraz nie wynikających z winy Wykonawcy, 2) Wykonywania zdalnych przeglądów oprogramowania i baz danych (min. 1/kwartał), 3) Świadczenia usługi pomocy technicznej, 4) Informowania o dostępnych aktualizacjach oraz minimalnych wymaganiach środowiska pracy (system operacyjny, baza danych, przeglądarka WWW) istotnych dla bezpieczeństwa i właściwego funkcjonowania programu, 5) Dostawy aktualizacji licencji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72262000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w powyższym zakresie zobowiązany jest złożyć każdy w Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach