Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie - Etap III

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Ścinawska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 461 840 , fax. 768 461 855
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie
    ul. Ścinawska 21
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 768 461 840, fax. 768 461 855
    REGON: 39068157800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strazlubin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie - Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane wewnątrz nowo dobudowanego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie przy ulicy Ścinawskiej 21 w ramach zadania w budżecie pn. „Modernizacja i rozbudowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Tak Informacja na temat wadium Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. a) wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A., numer konta: 06 1240 3464 1111 0010 5448 7063 - z adnotacją "Wadium - nr sprawy: PT.2370.7.2019” b) w przypadku wniesienia wadium w innej formie oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert (osobiście lub pocztą) pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie, ul. Ścinawska 21, 59-300 Lubin. 4. Wniesienie wadium Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, ma to być co najmniej gwarancja: bezwarunkowa, nieprzenośna, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. 6. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego zatrzymania określa art. 46 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: a) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy; b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych. Uwaga: przez uprawnienia budowlane wskazane powyżej należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z rok 2018 poz. 1202) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Informacje dodatkowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach