Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Ścinawska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 461 840 , fax. 768 461 855
- Data zamieszczenia: 2019-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie
ul. Ścinawska 21
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 768 461 840, fax. 768 461 855
REGON: 39068157800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://strazlubin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i rozbudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie - Etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane wewnątrz nowo dobudowanego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie przy ulicy Ścinawskiej 21 w ramach zadania w budżecie pn. „Modernizacja i rozbudowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Tak Informacja na temat wadium Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. a) wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A., numer konta: 06 1240 3464 1111 0010 5448 7063 - z adnotacją "Wadium - nr sprawy: PT.2370.7.2019” b) w przypadku wniesienia wadium w innej formie oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert (osobiście lub pocztą) pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie, ul. Ścinawska 21, 59-300 Lubin. 4. Wniesienie wadium Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, ma to być co najmniej gwarancja: bezwarunkowa, nieprzenośna, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. 6. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego zatrzymania określa art. 46 uPzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: a) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy; b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych. Uwaga: przez uprawnienia budowlane wskazane powyżej należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z rok 2018 poz. 1202) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Informacje dodatkowe
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze)
Dodano: 2024-04-08 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-01-31 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-01-15 - Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu – 2 ZADANIA
Dodano: 2023-11-30 - Przebudowa budynku C w ZSP Syców wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej
Dodano: 2023-11-13 - Roboty budowlane związane z przebudową łazienek znajdujących się w budynku biura Nadleśnictwa Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8.
Dodano: 2023-10-11 - Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu – 2 ZADANIA.
Dodano: 2023-08-09 - Aranżacja wnętrz budynku biurowego B1 w siedzibie Nadleśnictwa Lwówek Śląski, nr inw. 132/155
Dodano: 2023-08-03 - Przebudowa, adaptacja i wyposażenie budynku dla potrzeb Multimedialnego Centrum Innowacji Audiowizualnych w Lubinie
Dodano: 2023-08-02 - Aranżacja wnętrz budynku biurowego B1 w siedzibie Nadleśnictwa Lwówek Śląski, nr inw. 132/155
Dodano: 2023-07-18