Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa sal wystawowych galerii ogrodowych na piętrze pałacu wilanowskiego

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-958 Warszawa, Stanisława Kostki Potockiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48225442700, , fax. +48228423116
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
    Stanisława Kostki Potockiego 10/16
    02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48225442700, , fax. +48228423116
    REGON: 010956038
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow-palac.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Narodowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa sal wystawowych galerii ogrodowych na piętrze pałacu wilanowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Modernizacji i przebudowie sal wystawowych galerii ogrodowych na piętrze pałacu wilanowskiego. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać Modernizację i przebudowę sal wystawowych galerii ogrodowych na piętrze pałacu wilanowskiego, zwane dalej robotami, zgodnie z uzyskanym przez Zamawiającego pozwoleniem na budowę dot. projektu opracowanego przez Biuro Architektoniczne TACZEWSKI ul. Szafranka 11/10 40-025 KATOWICE wraz z pracami konserwatorskimi przy rzeźbach znajdujących się na attykach galerii oraz pracami konserwatorskim przy wybranych ścianach w pomieszczeniach pałacowych zgodnie z postanowieniami wynikającymi z SIWZ oraz Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Projektu „Restauracja i zabezpieczenie symbolu polskiego dziedzictwa kulturowego – Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie”, w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. IV.2.1 Zakres podstawowy zamówienia Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie tymczasowego zabezpieczenia dachu przed opadami atmosferycznymi, a także zabezpieczeń dojść oraz wejść umożliwiając Zamawiającemu korzystanie z budynku w czasie prowadzenia robót i utrzymywanie tych zabezpieczeń w sprawności/szczelności przez cały czas trwania robót, w tym w szczególności: A. Przekrycie galerii: Wykonanie nowego podniesionego względem obecnego sufitu w galeriach, na który składają się: 1.Najniżej - sufit, wykonany z łukowatych, będących wycinkiem powierzchni walca, płyt gipsowych (fasety) i płaskich płyt tego samego rodzaju, podwieszonych na wieszakach ze stali nierdzewnej do stalowych dźwigarów. Ponad płytami gipsowymi ułożone instalacje (wentylacja i przewody elektryczne). 2. Wykonanie stalowych dźwigarów z dwuteowników IPE 200, w podstawowym rozstawie co 210 cm. Połączone miedzy sobą są za pomocą stalowych płatwi. 3. Przestrzeń pomiędzy dźwigarami zostanie wypełnia izolacją termiczną. 4. Na płatwiach – wykonanie deskowania, na którym założono pokrycie z blachy miedzianej wstępnie patynowanej. 5. W galeriach wykonanie świetlnych opraw sufitowych powtarzające kształt i wielkość dawnych świetlików. Usytuowane one są w warstwie gipsowej sufitu. B. Pomieszczenia galerii – ściany: 1. Wykonanie fragmentarycznego docieplenia ścian oraz nadproży okiennych. Ściany wykończone tynkami szlachetnymi gipsowymi, malowane w kolorach zależnych od ostatecznych decyzji dotyczących eksponowanych obiektów. 2. Skucie istniejących tynków i zastąpienie ich nowymi po zbadaniu i udokumentowaniu wątków murów (wyjątki opisane poniżej). 3. Wykonanie sztukaterii w galerii południowej. 4. Wykonanie drewnianych, zespolonych okien szczytowych w galeriach. 5. Odtworzenie w formie otworu zabudowanego gablotą ekspozycyjną dawnego przejścia pomiędzy wieżą południową i galerią południową. 5. Wykonanie pod sufitem gzymsu obwodowego. C. Pomieszczenia galerii – podłogi: 1. Wykonanie obniżenia podłogi w obu galeriach - odsłonięcie od góry do poziomu płyt żelbetowych. 2. Wykonanie podłogi galerii z desek parkietowych dębowych, zabezpieczonych w systemie olejowo- woskowym. 3. Wymiana parkietu w pomieszczeniach objętych projektem poza galeriami, opracowanie powierzchni parkietu w systemie olejno-woskowym. D. Wentylacja i klimatyzacja: 1. Wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 2. Wykonanie central klimatyzacyjnych z zastosowaniem chłodzenia czynnikiem gazowym (odmiennie niż w projekcie). 3. Wykonanie urządzeń technicznych, związanych z instalacją wentylacji i klimatyzacji na poddaszu w części centralnej pałacu. 4. Wykonanie kratek wentylacyjnych w formie wąskich szczelin umieszczonych w suficie na całej długości pomieszczeń galeryjnych. 5. Wykonanie czerpni i wyrzutni w otworach istniejących lukarn na dachu korpusu pałacu. E. Oświetlenie: 1.Wykonanie nowego systemu oświetlenia w galeriach spełniającego wymagania zgodnie ze standardami muzealnymi obowiązującymi w muzeach znajdujących się w Państwowym Rejestrze Muzeów prowadzonym przez Ministra właściwego ds. kultury i dziedzictwa narodowego. F. Elementy wyposażenia budowlano-instalacyjnego: 1. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej, w skład której wchodzą instalacje: oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego kierunkowego, awaryjnego. 2. Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru kompatybilnego z systemem istniejącym w pałacu. 3. Wykonanie: - system telewizji dozorowej, - system sygnalizacji włamania i napadu, - system indywidualnej ochrony zbiorów. G. Wyposażenie wnętrz: Wykonanie gablot ekspozycyjnych. H. Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 9 do SIWZ. Inne zobowiązania Wykonawcy 1) Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z SIWZ wraz z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności: - ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, a także: - ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187, z 2018 r. poz. 10), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2001 nr 62 poz. 627), - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowalnych i terenów (Dz.U. 2010 nr 109 poz. 719), 2) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia jest obowiązany przestrzegać przepisów Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 1997 nr 129 po. 844). 3) Wykonawca, z którym w wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta Umowa, będzie zobowiązany zawrzeć umowę lub umowy ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy, oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 4) Wykonawca, z którym w wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta Umowa, udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 108 miesięcy na roboty budowlane licząc od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego z zastrzeżeniem Rozdziału XV.2 pkt 2) SIWZ, i gwarancji na zastosowane urządzenia równej okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu Umowy na okres równy okresowi gwarancji. Wzór dokumentu gwarancyjnego stanowi Załącznik nr 5 do wzoru Umowy. 5) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, 4, 138, 305, 357). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) prace ogólnobudowlane, w tym: (i) prace wykonywane przez dekarza; (ii) prace wykonywane przez tynkarza; b) czynności wykonywane przez Kierownika Zadania. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 lit. a), b) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 lit. a), b) czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 lit. a), b) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze Umowy (Załączniku nr 8 do SIWZ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 lit. a), b) czynności. 8) Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej jedna osoba bezrobotna na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 645 z późn. zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do Wykonawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty podpisania Umowy, nieprzerwanie przez cały okres trwania Umowy. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia 1 osoby bezrobotnej zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji - klauzula społeczna, oraz w terminie do 21 dni od daty podpisania Umowy, przedłożenia Zamawiającemu zgłoszenia oferty pracy, przedstawionej powiatowemu urzędowi pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez powiatowy urząd pracy do Wykonawcy, oraz umowy o pracę. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osoby bezrobotnej. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt, zatrudnienia takiej osoby. W przypadku niezatrudnienia w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, w wysokości 3.000,00 zł, za każdy rozpoczęty miesiąc niedotrzymania tego warunku, chyba że, Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy powiatowemu urzędowi pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy, będzie uznany w szczególności brak osoby bezrobotnej zdolnej do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 108 miesięcy na roboty budowlane licząc od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego oraz gwarancji na zastosowane urządzenia równej okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Okres rękojmi równa się okresowi gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. Szczegółowe obowiązki w okresie gwarancji i rękojmi za wady zawiera wzór dokumentu Warunki gwarancji Załącznik nr 5 do Umowy. Szczegółowe postanowienia w zakresie sposobu realizacji przedmiotowego zamówienia, płatności zawiera wzór Umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący ZAŁĄCZNIK nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: IX.1 Wysokość wadium Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 230.000,00 złotych (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych). IX.2 Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. IX.3 Forma wadium 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy PZP tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego: 55 1130 1017 0020 1226 4720 0006 z dopiskiem: Wadium – Numer postępowania: KF.AZ.2401.7.JM.2018 3) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, wymagane jest złożenie w oryginale jednego lub kilku dokumentów wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2) – 5) ustawy PZP. Oryginał dokumentu (lub oryginały dokumentów) należy załączyć do oferty w osobnej kopercie. Do każdego dokumentu wadium sporządzonego w języku innym niż język polski należy załączyć tłumaczenie na język polski. 4) Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: - w przypadku wadium w formie pieniężnej – zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wadium (gwarancji lub poręczenia). Dokument ten należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. IX.4 Wymogi dotyczące treści wadium 1) Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji powinno wynikać jednoznacznie i w sposób nie budzący wątpliwości, gwarantowanie nieodwołalnie oraz bezwarunkowo wypłaty należności z tytułu wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od otrzymania pierwszego żądania. 2) Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty upływu terminu składania ofert. 3) Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): - nazwę i adres Zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa, - numer postępowania, - termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą, zgodnie z pkt X.1. IX.5 Skutki nie wniesienia wadium Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. IX.6 Zwrot wadium 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 2) Zamawiający zwróci Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca winien wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego (związane bezpośrednio z przechowywaniem przedmiotowej kwoty na rachunku) oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, że oprocentowanie ww. rachunku jest określane na podstawie dziennej stawki oprocentowania ustalanej przez bank. IX.7 Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz oferty, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ wraz z wypełnioną TABELĄ ELEMENTÓW SCALONYCH stanowiącą ZAŁĄCZNIK DO FORMULARZA OFERTY, ZAŁĄCZNIK NR 1A – Wzór wykazu „DOŚWIADCZENIE KLUCZOWEGO PERSONELU WYKONAWCY” na potrzeby kryterium oceny ofert; 2) Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą: pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo obejmujące podpisanie oferty, w tym poświadczanie dokumentów za zgodność z oryginałem oraz oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3) Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (pieczątka służbowa /zalecane/ i podpis) zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego (wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem) lub przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty wystawione przez inne niż Wykonawca podmioty winny być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. osobę(-y) umocowaną(-e) do reprezentowania Wykonawcy w tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt 5). 4) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Uwaga: Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.) 5) Oryginał pisemnego zobowiązania, jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów - zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, sporządzony zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach