Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków ul. Spacerowa w Obornikach oraz budowa wiaty nad istniejącym składowiskiem osadu odwodnionego wraz z wagą samochodową

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64600 Oborniki, ul. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 961 502 , fax. 612 961 502
  • Data zamieszczenia: 2019-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach sp. z o. o.
    ul. Staszica
    64600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 612 961 502, fax. 612 961 502
    REGON: 63021851800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwik-oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków ul. Spacerowa w Obornikach oraz budowa wiaty nad istniejącym składowiskiem osadu odwodnionego wraz z wagą samochodową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa przedmiotu zamówienia: Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków ul. Spacerowa w Obornikach oraz budowa wiaty nad istniejącym składowiskiem osadu odwodnionego wraz z wagą samochodową. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: _____________________________________________________________________________________ Część 1: Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków ul. Spacerowa w Obornikach. Zakres zamówienia obejmuje m.in: 1. Demontaż urządzeń w komorze zbiorczej przed przepompownią: 1) istniejącej kraty koszowej, 2) istniejącej kraty pionowej. 2. Montaż w komorze zbiorczej zasuwy wrzecionowej (rurociąg DN 600) dla umożliwienia odcięcia dopływu ścieków do przepompowni. 3. Demontaż istniejącego agregatu prądotwórczego i zastąpienie go nowym. 4. Demontaż urządzeń w hali pomp: 1) istniejących wyeksploatowanych pomp suchych (4 szt.) i ich wymianę na nowe o większej sprawności i mniejszej energochłonności oraz wielkości dostosowanej do ilości ścieków dopływających do przepompowni, 2) istniejącej pompy odwodnieniowej (1 szt.) i jej wymianę na nową. 5. Demontaż istniejących barierek ochronnych wokół płyty przykrywającej zbiornik przepompowni i montaż nowych stalowych malowanych proszkowo. 6. Wykonanie w ścianie zewnętrznej przepompowni (w projektowanym pomieszczeniu kraty) otworu dla osadzenia drzwi dwuskrzydłowych 200*200 cm. 7. Wykonanie w ścianie dzielącej projektowane pomieszczenie kraty i pomieszczenie nad halą pomp otworu dla osadzenia drzwi dwuskrzydłowych 200*200 cm. 8. Rozbiórkę przylegającej do zbiornika przepompowni żelbetowej komory montażowo-demontażowej pomp i armatury. 9. Zaślepienie otworów po likwidacji włazów, rurociągów, przejść trzpieni armatury, przewodów wentylacyjnych, przejścia do komory montażowo-demontażowej pomp i armatury itp. 10. Demontaż istniejących i montaż nowych rurociągów ssawnych, tłocznych oraz rurociągu doprowadzającego ścieki do kanału technologicznego kraty. 11. Wymianę armatury w hali pomp i komorze czerpalnej nr 2 (zasuwy, zawory zwrotne). 12. Montaż 4 szt. przepływomierzy elektromagnetycznych na rurociągach tłocznych pomp celem pomiaru ilości przepływających ścieków przez przepompownię. 13. Wymianę przewidzianych w projekcie włazów na nowe. 14. Renowację powierzchni żelbetowych przepompowni wskazanych w projekcie branży konstrukcyjnej. 15. Wykonanie robót malarskich oraz okładzin ściennych i podłogowych w przepompowni wskazanych w projekcie branży architektonicznej i konstrukcyjnej. 16. Wymianę istniejącej stolarki drzwiowej. 17. Oczyszczenie i zabezpieczenie konstrukcji stalowej schodów zejściowych od poziomu przyziemia do hali pomp. 18. Oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne belki dwuteownikowej wciągnika w pomieszczeniu nad halą pomp. 19. Wymianę istniejącego wciągnika łańcuchowego na nowy. 20. Rozbiórkę istniejącego podestu wejściowego na przykrycie zbiornika przepompowni wraz ze schodami i wykonanie nowych schodów zlokalizowanych z sąsiedztwie komory zbiorczej. 21. Przebudowę pozostałych elementów przepompowni tj.: sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych, grzewczych oraz wentylacyjnych, w stopniu koniecznym do prawidłowego działania przebudowywanej przepompowni. 22. Wyposażenie przepompowni w aparaturę kontrolno-pomiarową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. _____________________________________________________________________________________ Część 2: Budowa wiaty nad istniejącym składowiskiem osadu odwodnionego wraz z wagą samochodową. Zakres zamówienia obejmuje m.in: 1. Budowę wiaty nad istniejącym poletkiem osadu odwodnionego o powierzchni użytkowej 2.485,15 m2: 1) konstrukcja wiaty stalowa pokryta poliwęglanem o wymiarach: - długość wiaty (elewacji bocznych) 41,00 m, - szerokość wiaty (elewacji frontowej) 62,50 m, - wysokość wiaty od poz. posadzki przy elewacji frontowej 7,50 m, 2) dach wielospadowy o spadku 30% / 16,70º, 3) wiata wyposażona z trzech stron w ściankę żelbetową o wys.1,6 m, 4) wokół wiaty (wzdłuż ścian bocznych i tylnej) opaska z kostki brukowej betonowej. 2. Budowę elektronicznej wagi samochodowej przejezdnej o powierzchni użytkowej 56,11 m2 i parametrach: 1) zakres ważenia min. 60 Mg, 2) efektywna długość ważenia min. 18 m, 3) szerokość wagi min. 3 m. 4) wyposażenie wagi: program rejestrujący wpięty w układ monitoringu i rejestracji na oczyszczalni ścieków. 3. Wykonanie wewnętrznych placów i drogi dojazdowej do wagi samochodowej. 4. Przebudowę sieci zewnętrznych: elektrycznej i kanalizacji deszczowej. 5. Wykonanie instalacji oświetlenia terenu wagi. 6. Rozbudowę istniejącego systemu monitoringu SCADA w zakresie rejestracji danych wagi w systemie Historian, protokołem MODBUS TCP. UWAGA: roboty budowlane należy prowadzić w taki sposób, aby jedna połowa powierzchni składowiska osadu przeznaczona pod zadaszenie mogła być cały czas użytkowana przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: Część 1: 60 000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Część 2: 60 000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 2. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je przelewem tj. wydaniu dyspozycji dostawcy usług płatniczych przekazania kwoty określonej w ust. 1 z rachunku płatniczego lub rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego wskazany w Dziale II ust. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. UWAGA: wpłata wadium gotówką na rachunek bankowy zamawiającego będzie oznaczać wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy i spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 3. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Załącznik do oferty (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A IDW). 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 5) (jeżeli dotyczy) Dokument wykazujący równoważność złożonej oferty tj. produktu równoważnego, z wykazaniem danych technicznych dotyczących wszystkich parametrów i właściwości wymaganych przez zamawiającego dla danego produktu równoważnego (opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach