Przetargi.pl
MODERNIZACJA I CYFRYZACJA KINA JEDNOŚĆ W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Sędziszowie Małopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. 3 Maja 36
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 044 , fax. 17 22 16 044 wew. 19
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Sędziszowie Małopolskim
    ul. 3 Maja 36 36
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 044, fax. 17 22 16 044 wew. 19
    REGON: 00028180300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA I CYFRYZACJA KINA JEDNOŚĆ W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i cyfryzacja kina Jedność mieszczącego się w sali widowiskowej Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Sędziszowie Małopolskim przy ulicy 3 Maja 36, z podziałem na dwa nw. Zadania: ZADANIE I pn.: CYFRYZACJA KINA JEDNOŚĆ W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM. W ramach Zadania I Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu i zestrojenia fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI z zestawem do projekcji trójwymiarowej (3D) oraz przeszkolenie dwóch pracowników w obsłudze zamówionego sprzętu. Wymagany czas szkolenia tj. 6 do 10 godzin. SPRZĘT KINOWY OBEJMUJE: KINOWY PROJEKTOR CYFROWY 4K 1 SZT, SERWER KINA CYFROWEGO 1 SZT, PROCESOR WIZYJNY (SKALER) 1 SZT., OBIEKTYW PROJEKCYJNY 1 SZT., PANEL (KOMPUTER DO OBSŁUGI) 1 SZT., LAMPA 1 SZT., UKŁAD DO PROJEKCJI 3D 1 SZT., OKULARY DO PROJEKCJI 3D 265 SZT., ODPOWIEDNI STOLIK POD ZESTAW CYFROWY 1 SZT. ZADANIE II pn.: MODERNIZACJA KINA JEDNOŚĆ W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM W ramach Zadania II Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu i regulacji fabrycznie nowego kinowego wyposażenia oraz do przeszkolenia dwóch pracowników w obsłudze zamówionego wyposażenia. Wymagany czas szkolenia: 4 do 6 godzin (dla wyposażenia kina) oraz 2 dni robocze (dla systemu kasowego). WYPOSAŻENIE KINA OBEJMUJE: PROCESOR KINOWY DŹWIĘKU 1 SZT., WZMACNIACZ MOCY 6 SZT., KOLUMNA GŁOŚNIKOWA 3 SZT., ZESTAW OKABLOWANIA GŁOŚNIKOWEGO 1 KPL., MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTROAKUSTYCZNEJ 1 KPL., EKRAN PROJEKCYJNY 1 SZT., RAMA EKRANU 1 SZT., NAPĘD ELEKTRYCZNY RAMY EKRANU 1 KPL, SYSTEM KASOWY MODUŁ ADMINISTRACJA 1 SZT., SYSTEM KASOWY MODUŁ KASA 1 SZT., SYSTEM KASOWY MODUŁ REZERWACJA 1 SZT., SYSTEM KASOWY MODUŁ INTERNET (REZERWACJA/SPRZEDAŻ) 1 SZT, SYSTEM KASOWY MODUŁ KONTROLA BILETÓW 1 SZT., SYSTEM KASOWY SERWER OPROGRAMOWANIA 1 SZT., SYSTEM KASOWY ZASILACZ DLA SERWERA 1 SZT.; SYSTEM KASOWY TERMINAL POS 1 SZT.; SYSTEM KASOWY ZASILACZ DLA TERMINALA 1 SZT., SYSTEM KASOWY EKRAN DLA KLIENTA POS 1 SZT., SYSTEM KASOWY DRUKARKA FISKALNA 1 SZT., SYSTEM KASOWY CZYTNIK KODÓW DO KASY 1 SZT. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą być odpowiednie do wymiarów i warunków sali kina Jedność, która posiada następujące parametry: LICZBA MIEJSC - 265, DŁUGOŚĆ SALI - 17,80 m, SZEROKOŚĆ SALI - 12.80 m, WYSOKOŚĆ SALI - 6,00 m, ODLEGŁOŚĆ PROJEKCYJNA - 20 m. Sprzęt i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę ma być fabrycznie nowy, nieużywany tj. nie był przedmiotem wystaw i prezentacji, nieuszkodzony, oryginalnie zapakowany, nie obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, w ilości i o parametrach technicznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Sprzęt i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę muszą być dopuszczone do sprzedaży w Polsce i posiadać certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Dostarczony sprzęt i wyposażenie nie będą posiadać wad fizycznych i prawnych oraz będą gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji obciążających Zamawiającego. Na Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że dostarczony sprzęt i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje , które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. SPRZĘT I WYPOSAŻENIE OFEROWANE W RAMACH OBYDWU W.W ZADAŃ MUSZĄ BYĆ ZE SOBĄ KOMPATYBILNE. 2. Warunki wykonania zamówienia. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w trakcie odbioru następujące dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia protokół odbioru technicznego zawierający instrukcje obsługi urządzeń, wymagane certyfikaty i atesty, karty techniczne producentów sprzętu oraz karty gwarancyjne producenta (wszystko w języku polskim). Do instalacji oprogramowania i przeszkolenia kadry z zakresu obsługi systemu do rezerwacji i sprzedaży biletów należy przewidzieć co najmniej 2 dni robocze w siedzibie Zamawiającego. W ramach wdrożenia wykonawca poprawnie skonfiguruje dostarczony sprzęt komputerowy, w tym dedykowany serwer. Wdrożenie systemu musi być poprzedzone udokumentowaną analizą przedwdrożeniową, w ramach której wykonawca przygotuje dla Zamawiającego ankietę mającą na celu rozpoznanie specyfiki sprzedaży biletów w kinie. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek uczestnictwa Wykonawcy podczas pierwszej projekcji u Zamawiającego. 3. Rozwiązania równoważne Wszelkie nazwy własne (przyjęte dla parametrów technicznych urządzeń i materiałów wskazanych producentów) przywołane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia, są przykładowe oraz służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia poprzez określenie pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub sprzętu, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy PZP, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe oraz zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ.. Urządzenia równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego w razie wątpliwości leży po stronie składającego ofertę. 4. Gwarancja, rękojmia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Na dostarczone wyposażenie i sprzęt obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta, lecz nie krótsza niż 24 miesiące. Bieg terminu dla gwarancji i rękojmi liczy się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy karty gwarancyjne. Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a zakończony dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad czy też usterek. Maksymalny termin realizacji usług serwisowych wynosi 12 godzin w dni robocze, 16 godzin w dni świąteczne. Przez termin realizacji usług serwisowych Zamawiający rozumie czas, w jakim Wykonawca jest zobowiązany usunąć zgłoszone usterki lub dostarczyć urządzenia zamienne. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia przeglądu gwarancyjnego minimum jeden raz w roku w okresie gwarancji (w ramach zamówienia) i w ramach wynagrodzenia ofertowego). Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu dotyczącego wykrytych usterek i wad przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu pogwarancyjnego oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 3 lata po upływie okresu gwarancji. Czas dostępu do serwisu nie dłuższy niż 24 godziny. Wykonawca powinien posiadać autoryzowany zespół serwisowy w zakresie obsługi i napraw projektorów cyfrowych oraz wykazać się przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym certyfikat z zakresu diagnostyki i serwisowania projektorów cyfrowych wystawionym przez producenta kinowych projektorów cyfrowych, Wymagany certyfikat będzie stanowił załącznik do oferty. ZAMÓWIENIE UZYSKAŁO POZYTYWNĄ DECYZJĘ O DOFINANSOWANIU PRZEDSIĘWZIĘCIA W RAMACH PROGRAMÓW OPERACYJNYCH POLSKIEGO INSTYTUTU SZTUKI FILMOWEJ: ROZWÓJ KIN - MODERNIZACJA KIN ORAZ ROZWÓJ KIN - CYFRYZACJA KIN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386520000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach