Przetargi.pl
Modernizacja i budowa placów zabaw na terenie Bielska-Białej w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i budowa placów zabaw na terenie Bielska-Białej w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i budowa placów zabaw na terenie Bielska-Białej w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018.” Podział zamówienia na części. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, postepowanie podzielono na 2 części: a) Część I – Osiedle Biała Krakowska: „Budowa placu zabaw dla dzieci Biała Lipnicka” Lokalizacja: zadanie realizowane będzie na terenie działek ewidencyjnych nr 6909/1 oraz 6909/2, obręb: 0010 Lipnik, pomiędzy os. Edwarda Dembowskiego, a ul. Lipnicką w Bielsku-Białej (powierzchnia: ~ 0.52 ha). b) Część II – Osiedle Górne Przedmieście: „Więcej ruchu dla maluchów – realizacja placu zabaw przy Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Bielsku-Białej”. Lokalizacja: zadanie realizowane będzie na terenie działki nr 608/2, obręb: 0004 Górne Przedmieście, dzierżawionej przez Szkolny Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Bielsku-Białej przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 5a (powierzchnia: ~ 0.41 ha). Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Część I – Osiedle Biała Krakowska: „Budowa placu zabaw dla dzieci Biała Lipnicka”. W ramach inwestycji wykonane zostaną następujące prace: a) Roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórkowe. b) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych przerostowych – 253,5 m2. c) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej niefazowanej – 26 m². d) Zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych: zestaw sprawnościowy – 1 szt., zjazd na linie – 1 szt., zestaw dla najmłodszych – 1 szt., huśtawka ważka – 1 szt., piaskownica – 1 szt., karuzela trójramienna – 1 szt., huśtawka podwójna – 1 szt. e) Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury: tablica o projekcie Budżetu Obywatelskiego z pleksi bezbarwnej przytwierdzona go głazu/kamienia naturalnego – 1 szt., tablica z regulaminem placu zabaw – 1 szt., ławki – 3 szt., kosz na śmieci – 1 szt. f) Wykonanie ogrodzenia wraz z furtką – 79 mb. g) Prace porządkowe i regeneracja nawierzchni trawiastej. h) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wraz z naniesieniem na zasoby. 2. Część II – Osiedle Górne Przedmieście: „Więcej ruchu dla maluchów – realizacja placu zabaw przy Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Bielsku-Białej”. W ramach inwestycji wykonane zostaną następujące prace: a) Roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórkowe. b) Demontaż uszkodzonych urządzeń i nawierzchni, wywóz, utylizacja, przygotowanie terenu. c) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych przerostowych – 180 m². d) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na istniejącej podbudowie. e) Odtworzenie rozebranych i zniszczonych schodów wraz z montażem balustrady. f) Zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią – 1 szt., piramida do wspinaczki – 1 szt., zestaw wspinaczkowy – 1 szt., platforma do balansowania – 1 szt., bujak – 1 szt. g) Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury: tablica o projekcie Budżetu Obywatelskiego z pleksi bezbarwnej przytwierdzona go głazu/kamienia naturalnego – 1 szt., tablica z regulaminem placu zabaw – 1 szt., ławki – 2 szt., kosz na śmieci – 1 szt. h) Wykonanie ogrodzenia – 27,80 mb. i) Prace porządkowe i regeneracja nawierzchni trawiastej. j) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wraz z naniesieniem na zasoby. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, które stanowią jej integralną część: a) Projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ; b) Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ; c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 11 do SIWZ. Wszystkie wymienione powyżej załączniki zostaną udostępnione w formacie .pdf na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233293-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale). 2. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt X pkt 5 SIWZ – będzie ono stanowić załącznik do oferty. 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6. Dokumenty (w języku polskim, w oryginale bądź poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów i urządzeń (np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, inne dokumenty) pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane materiały i urządzenia spełniają warunek równoważności zgodnie z Częścią III pkt III SIWZ – będą one stanowić załączniki do oferty (w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń oraz rozwiązań równoważnych podczas realizacji zamówienia.) 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną