Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 64400 Międzychód, ul. 17 Stycznia
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 957 488 726 , fax. 957 482 430
- Data zamieszczenia: 2017-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu
ul. 17 Stycznia 143
64400 Międzychód, woj. wielkopolskie
tel. 957 488 726, fax. 957 482 430
REGON: 21096734300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatmiedzychodzki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja i aktualizacja geodezyjnych rejestrów publicznych oraz udostępnienie elektronicznych usług w zakresie prowadzenia tych rejestrów przez powiat międzychodzki ”Działanie 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych” Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania i wdrożenia e-usług oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w ramach projektu „Modernizacja i aktualizacja geodezyjnych rejestrów publicznych oraz udostępnienie elektronicznych usług w zakresie prowadzenia tych rejestrów przez powiat międzychodzki” Działanie 2.1 ,,Rozwój elektronicznych usług publicznych” Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, zgodnie z zadaniami Z3 - Zakup sprzętu i oprogramowania systemowego, Z4 - Zakup oprogramowania GIS, Z6 – Szkolenia, opisanymi w dokumencie Studium Wykonalności. Niniejsze zamówienie podzielone zostało na dwie części. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do realizacji następujących zadań: 1) Przedmiotem części pierwszej zamówienia jest zakup sprzętu i oprogramowania systemowego. Zamawiający nie wyszczególnił etapów zamówienia w tej części. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części pierwszej określa załącznik nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. 2) Przedmiotem części drugiej zamówienia jest zakup oprogramowania GIS wraz ze szkoleniami. Realizacja zamówienia w ramach części drugiej została podzielona na następujące etapy: 1. Etap I – Inicjowanie Projektu, 2. Etap II – Opracowanie prototypów 3. Etap III – Szkolenia. 4. Etap IV – Uruchomienie produkcyjne systemu i odbiór systemu Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części drugiej określa załącznik nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– Wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Integracja systemu OTAGO z platformą ePłatności
Dodano: 2023-11-02 - Integracja systemu OTAGO z platformą eDoręczenia.
Dodano: 2023-11-02 - Rozwój elektronicznego systemu obsługi obywateli oraz systemów wsparcia funkcjonowania Gminy Komorniki
Dodano: 2022-09-30 - Usługa analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w GPSK wraz z dostawą licencji programów do automatycznego pobierania danych z SZOI NFZ
Dodano: 2021-01-08 - Usługa analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w GPSK wraz z dostawą licencji programów do automatycznego pobierania danych z SZOI NFZ
Dodano: - Usługa analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w GPSK wraz z dostawą licencji programów do automatycznego pobierania danych z SZOI NFZ
Dodano: 2019-12-12 - Wdrożenie i uruchomienie e-usług w ramach projektu "Elektroniczne usługi w gminie Pobiedziska"
Dodano: 2019-06-27 - Przedmiotem zamówienia jest usługa analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w GPSK wraz z dostawą licencji programów do automatycznego pobierania danych z SZOI NFZ
Dodano: 2019-04-18 - Wdrożenie Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów USOS
Dodano: 2019-03-15 - Wdrożenie i uruchomienie e-usług w ramach projektu „Elektroniczne usługi publiczne w Gminie Pobiedziska”
Dodano: 2019-03-11