Przetargi.pl
Modernizacja i adaptacja na cele wystawiennicze obiektów Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu oddział Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu - etap II Budynek 2,4.

Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09200 Sierpc, ul. Narutowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 752 883 , fax. 242 755 820
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
    ul. Narutowicza 64
    09200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 242 752 883, fax. 242 755 820
    REGON: 701088100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwmskansen.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i adaptacja na cele wystawiennicze obiektów Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu oddział Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu - etap II Budynek 2,4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja i adaptacja na cele wystawiennicze obiektów Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu oddział Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu - etap II Budynek 2,4.” realizowanych w dwóch etapach: 1) Etap I realizowany w 2017 roku; 2) Etap II realizowany w 2018 roku wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2. Zadanie realizowane będzie na terenie Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu oddział Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu. Prace prowadzone będą przy obiektach: 1) budynek gospodarczy położony przy ul Zamkowa 4, na działce o nr ewidencyjnym 1065/8, który przewidziany jest do przebudowy i adaptacji na potrzeby toalety publicznej, 2) budynek dawnej biblioteki publicznej położony przy ul. Zamkowa 2, na działce o numerze ewidencyjnym 1066/1 przewidziany do przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby administracji Muzeum. 3. Podstawowe założenia projektowe i funkcjonalne obiektów: 1) Budynek nr 2 - Toaleta publiczna Powierzchnia całkowita: 83,42 m2, powierzchnia użytkowa:32,12 m2. Stan techniczny budynku oceniono, jako zły uniemożliwiający jego użytkowanie zgodnie z jego nowym przeznaczeniem. Obiekt w aktualnym stanie nie spełnia podstawowych wymagań w zakresie bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego i bezpieczeństwa użytkowego. Ze względu na zły stan techniczny obiektu oraz potrzebę jego dostosowania na potrzeby toalety publicznej i kotłowni olejowej, istniejący budynek gospodarczy przewidziano do całkowitej przebudowy, obejmującej swym zakresem rozbiórkę substancji istniejącej i zabudowę w jej miejsce obiektu nowego o zmienionej technologii wykonania i nieco większych gabarytach. Przebudowywany budynek w znacznym stopniu swym wyglądem i kształtem będzie odwzorowaniem istniejącego, a jednocześnie dostosowany zostanie do aktualnych przepisów techniczno-budowlanych, właściwych dla nowych funkcji poszczególnych pomieszczeń. W budynku przewidziano następujące funkcje pomieszczeń: kotłownia, magazyn opału, WC damskie, WC męskie, WC bez barier, komunikacja. 2) Budynek nr 4 - Administracyjny Powierzchnia całkowita: 318,42 m2, powierzchnia zabudowy: 159,21 m2. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków nieruchomych województwa mazowieckiego - numer rejestru A-248. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, o poddaszu nieużytkowym, kryty dachem dwuspadowym o pokryciu niepalnym. Murowane z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie wapiennej ściany nośne w układzie podłużnym posadowiono na kamiennych ławach fundamentowych i przykryto stropem i dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z poszyciem z desek ażurowych krytych blachą ocynkowaną układaną na rąbek stojący i leżący. Stan techniczny budynku oceniono jako średni, a lokalnie zły, spowodowany lokalnym osiadaniem fundamentów, ich niejednorodną budową oraz drganiami przenoszącymi z pobliskiej ulicy, licznymi uszkodzeniami ścian nośnych oraz zniszczeniami korozyjnymi elementów drewnianych stropu i konstrukcji więźby dachowej. Obecnie wyłączony z użytkowania. Przewidziane funkcje pomieszczeń: Parter- wiatrołap, hol wejściowy, korytarz, pomieszczenie biurowe, pomieszczenie techniczne, sala oświatowa, WC personelu, klatka schodowa. Poddasze użytkowe - komunikacja, pomieszczenie gospodarcze, poddasze, WC personelu, pomieszczenie biurowe, pomieszczenie socjalne. 4. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik nr 10 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Szczegółowe zasady wnoszenia wadium zawarte są w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu oraz w SIWZ warunków udziału w postępowaniu dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia w załączeniu oferty: 1) Zobowiązania na podstawi art. 22a ustawy Pzp do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzonego wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 2) uwierzytelnionego odpisu pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp przepisy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. 4. Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, opisanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ Zamawiający wskazuje, iż w przypadku gdy w dokumentach złożonych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia ich spełnienia, wskazane są wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający dla oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu przyjmie średni kurs NBP (tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Wykonawca, działając zgodnie z art. 24 ust.11 Ustawy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, które można sporządzić wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w niniejszym przetargu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, sporządzone wg Załącznika Nr 5 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach