Przetargi.pl
MODERNIZACJA HYDROFORNI W DĘBACH SZLACHECKICH - II ETAP

Gmina Osiek Mały ogłasza przetarg

  • Adres: 62613 Osiek Mały, ul. Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 624 170 , fax. 632 624 171
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek Mały
    ul. Główna 1
    62613 Osiek Mały, woj. wielkopolskie
    tel. 632 624 170, fax. 632 624 171
    REGON: 31101929500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA HYDROFORNI W DĘBACH SZLACHECKICH - II ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE. 1. Demontaż rurociągów stalowych o połączeniach kołnierzowych Ø 100-200 mm - 150 m 2. Demontaż armatury odcinającej pomiarowej Ø 100-150 mm – 40 szt. 3. Montaż orurowania i armatury dla I ciągu filtracyjnego:  Montaż przepustnicy międzykołnierzowej Ø 150 - 1 szt.  Montaż przepustnicy międzykołnierzowej Ø 100 1 szt.  Montaż przepustnicy międzykołnierzowej Ø 100 z napędem pneumatycznym - 15 szt.  Montaż przepustnicy międzykołnierzowej Ø 50 z napędem pneumatycznym - 3 szt.  Montaż rurociągów ze stali nierdzewnej Ø 168,3x2,0 mm – 25,6 m  Montaż rurociągów ze stało nierdzewnej Ø 114,3x2,0 mm – 70 m  Montaż rurociągów ze stali nierdzewnej Ø 60,3x2,0 mm - 12 m  Montaż kształtek stalowych nierdzewnych spawanych  Montaż kołnierzy luźnych przetłaczanych stalowych nierdzewnych  Montaż manometru z kurkiem  Płukanie instalacji 4. Montaż orurowania i armatury dla II ciągu filtracyjnego – zgodnie z procedurami jak dla ciągu I. 5. Dostawa i montaż rozdzielni sterująco – zasilającej ciągi I i II Wykonawca przed przystąpieniem do robót dostarczy Zamawiającemu do zaakceptowania schemat funkcjonalny Stacji oraz karty katalogowe proponowanych do zastosowania urządzeń do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót uzyskał z Państwowego Inspektora Sanitarnego pozytywne oceny higieniczne na zastosowanie materiałów instalacyjnych do dystrybucji wody. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia uwzględnił w swej ofercie wszelkie koszty związane z ciągłą pracą stacji uzdatniania w zakresie dostawy wody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252120-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium w wysokości 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych) musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 05 października 2018 roku o godz. 10.00. 5. Do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli jest ono wnoszone w formie innej niż gotówka. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu dopuszcza się załączenie do oferty kopii przelewu. 6. Wykonawca zobowiązany jest określić w druku „OFERTA” wartość i formę wniesionego wadium. 7. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.) 8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną i wykluczona. 9. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Gminy Osiek Mały w Osieku Małym LBS Strzałkowo F/Osiek Mały Nr 98 8543 0000 2009 9050 9617 0020 z dopiskiem „wadium – Modernizacja hydroforni w Dębach Szlacheckich – II etap” 10. Wadium wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (co do dnia i godziny). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 14. 12. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli ten wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą , Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 20. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach zawartych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich kompetencji lub uprawnień, tj. - być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. c, d, e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawiony nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach