Gmina Miasta Sanoka w Sanoku ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka w Sanoku
Rynek 1
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
REGON: 370440710 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.sanok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja hali widowiskowo-sportowej „Arena Sanok” - wymiana instalacji wentylacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja hali widowiskowo-sportowej „Arena Sanok” - wymiana instalacji wentylacji – czyli wykonanie robót budowlano – instalacyjnych dla ww. inwestycji.3.2 Zakres prac obejmuje: - wymianę central wentylacyjnych, automatyki oraz części kanałów wentylacyjnych,- wymianę agregatów skraplających wraz z instalacją freonową i okablowaniem,- wymianę części instalacji ciepła technologicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 14.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).14.2 Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp.14.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:14.3.1 pieniądzu,14.3.2 gwarancjach bankowych,14.3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,14.3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2080 z późn. zm.).14.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 83 1240 1792 1111 0011 0319 8757 Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. BZP.271.11.2023.14.5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym wskazanym powyżej.14.6 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaran-ta. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający, tj. Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok.Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.14.7 Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.14.8 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności:14.8.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych14.8.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 9 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.8.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki do-tyczące:8.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.8.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.8.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł (słownie: jeden milion zł 00/100).8.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą wykonaniu instalacji wentylacyjnej lub klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100),b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,8.3 Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja oranżerii wraz z otoczeniem etap II na terenie Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy
Dodano: 2023-12-08 - Wyposażenie w przybory sanitarne pomieszczeń budowanego hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu
Dodano: 2023-06-16 - Wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji LAN oraz monitoringu
Dodano: 2023-01-12 - Czujny pomiar – montaż czujników pomiaru emisji pyłów w mieście wraz z aplikacją informacyjną dla mieszkańców
Dodano: 2022-08-11 - Rozbudowa i modernizacja zewnętrznej instalacji tlenowej Szpitala Powiatowego w Strzyżowie
Dodano: 2020-12-02 - Wykonanie c.o. w budynku Remizo-świetlicy oraz filii szkoły w m. Zabłotce
Dodano: 2020-10-16 - Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. budynku dydaktycznego D-1
Dodano: 2020-08-21 - Przebudowa kotłowni olejowej na gazową i budowa instalacji gazowej w budynku zespołu szkół w miejscowości Dębno
Dodano: 2020-05-12 - Przebudowa kotłowni wraz z wymianą kotłów i instalacji c.o. w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Brzozowie oraz wykonanie uzupełnienia tynków zewnętrznych
Dodano: 2020-05-08 - Przystosowanie budynku Kilińskiego 25
Dodano: 2020-04-21