Przetargi.pl
Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Leśna Podlaska - etap I

Gmina Leśna Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-542 Leśna Podlaska, ul. Bialska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 450 720 , fax. 833 450 721
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leśna Podlaska
    ul. Bialska 30
    21-542 Leśna Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 450 720, fax. 833 450 721
    REGON: 03023759800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesnapodlaska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Leśna Podlaska - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Leśna Podlaska 1) wykonanie niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych, 2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 3) wykonanie kompletnego projektu budowlanego, 4) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, 5) wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji modernizacji urządzeń i obiektów oczyszczalni ścieków, w tym: - montaż sita, - montaż piaskownika, - modernizacja przepompowni głównej, - wymiana rusztu napowietrzającego reaktora - wymiana układu napowietrzania-dmuchawy, - modernizacja przepompowni ścieków dowożonych, - wymiana pomp recyrkulacji osadu wraz z armaturą, wymiana orurowań i armatury reaktora biologicznego, armatura i orurowanie, - wentylacja hali dmuchaw - przykrycie zbiorników reaktora, czyszczenie zbiorników reaktora i komór osadników wtórnych, - utwardzenie i ogrodzenie terenu, - roboty elektryczne, automatyka. - dostawa oraz montaż agregatu prądotwórczego 6) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów powykonawczych, 7) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanego zadania. Część 2 zamówienia- Sieć wodno-kanalizacyjna 1) wykonanie niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych, 2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 3) wykonanie kompletnego projektu budowlanego, 4) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, 5) wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji : a) sieć kanalizacji sanitarnej o długości ok. 510m (PCV 200-360m), PCV 160-150m) wraz z przyłączami -4 szt. o długości ok. 16m (PCV 160) b) sieć wodociągowa o długości ok. 670 m ( PCV 110) wraz z przyłączami -3 szt. o długości ok. 115m (PE 40) 6) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów powykonawczych, 7) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanego zadania. 3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i zakres ,w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program Funkcjonalno – Użytkowy, zwanym dalej (PFU)-Załącznik Nr 1a do SIWZ Klauzula zatrudnienia. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujących czynności, w zakresie realizacji zamówienia,: - wykonanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, instalacyjno-montażowych objętych zakresem zamówieniem, - operatorzy sprzętu. 2) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej wymienionych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części 1 zamówienia: 19.000,00zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. b) dla części 2 zamówienia: 6.000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łomazy O/Leśna Podlaska Nr rachunku: 59 8037 0008 0550 1544 2000 0080 z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: ZP-271.1.2019 – „Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Leśna Podlaska“ (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji w formule: ,,od dnia….- do dnia….’’, 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składane jest w oryginale. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach