Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca ogłasza przetarg
- Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bracka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4537110, 4537171 , fax. 324 555 325
- Data zamieszczenia: 2020-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
ul. Bracka 13
44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
tel. 032 4537110, 4537171, fax. 324 555 325
REGON: 29769000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wscp.wodzislaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja gospodarki energią w Wojewódzkim Szpitalu Chorób Płuc im. dr. Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest wykonanie następujących prac: a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekty wykonawcze) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w tym prawomocnego pozwolenia na budowę; b) wykonanie robót budowlanych według zakresu, określonego powyżej; c) uzyskanie wymaganych przez Zamawiającego efektów technicznych i technologicznych; d) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, obejmującej cały zakres przedsięwzięcia i posiadającej atesty oraz dopuszczenia zastosowanych urządzeń i materiałów. Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów zamierzenia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych zgodnie z wymaganiami PFU, przepisami Prawa budowlanego spoczywa na Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy– Załącznik nr 1 Działu II SIWZ. Postępowanie w formule zaprojektuj i wybuduj. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) załącznik nr 2 Dział III siwz Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania 2) załącznik nr 3 Dział III siwz Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu 3) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 4) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby 2) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy ul. Dąbrowskiego 15.
Dodano: 2024-05-14 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 18 w Jaworznie przy ul. A.Mroczka 53c
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku – Etap II
Dodano: 2024-05-14 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń magazynowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania na archiwum zakładowe.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
Dodano: 2024-05-13 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
Dodano: 2024-05-13 - Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-05-10 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-10 - Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na cztery części: cz. I – ul Piłsudskiego 51 i 51/34; cz. II Chorzowska 13; cz. III ul. Musialika 32; cz. IV ul. Witczaka 82
Dodano: 2024-05-10