Przetargi.pl
MODERNIZACJA GMINNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PAROWEJ

Gmina Dziemiany ogłasza przetarg

  • Adres: 83425 Dziemiany, ul. 8 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 880 022 , fax. 586 880 128
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
    ul. 8 Marca 3
    83425 Dziemiany, woj. pomorskie
    tel. 586 880 022, fax. 586 880 128
    REGON: 19167513200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dziemiany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA GMINNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PAROWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w Parowej w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w tym zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i wykonanie kompleksowej przebudowy i rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Parowej o docelowej przepustowości średniej 690 m3/d. Zakres robót, zakupów i dostaw na potrzeby realizacji zamówienia obejmować musi co najmniej następujące działania: 1) Zabudowa podziemnego zbiornika retencyjnego ścieków dopływających oraz dowożonych wraz z przebudową istniejącego punktu zlewnego ścieków dowożonych. 2) Modernizacja - przebudowa części mechanicznej oczyszczalni, połączona z całkowitą wymianą urządzeń o przepustowości węzła do istniejącego obciążenia. 3) Rozbudowa układu napowietrzania ścieków. 4) Modernizacja stopnia biologicznego, połączona z wymianą mieszadeł (2 szt.) w komorze predenitryfikacji i beztlenowej wielofunkcyjnego reaktora biologicznego oraz wymianą pomp recyrkulacji osadu w osadnikach wtórnych (2 szt.). 5) Budowa linii higienizacji osadu odwodnionego obejmującej magazyn wapna (silos zewnętrzny), transport i komorę higienizacji-wapnowania osadu odwodnionego. 6) Dostosowanie systemu elektroenergetycznego oczyszczalni oraz zabudowa nowego awaryjnego agregatu prądotwórczego w obudowie zewnętrznej. 7) Zabudowa układu biofiltracji powietrza odlotowego z węzła mechanicznego oczyszczania ścieków i obróbki skratek oraz zbiornika retencyjnego ścieków dowożonych. 8) Modernizację układu komunikacyjnego oczyszczalni poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową na istniejącej drodze dojazdowej do oczyszczalni. 9) Przeprowadzenie kompleksowego remontu budynku technicznego. 10) Demontaż istniejącej bramy rozwieranej i dostawę i montaż przesuwnej bramy wjazdowej sterowanej zdalnie radiowo. 11) Zakup i dostawę przenośnego miernika wieloparametrowego do pomiaru pH, mV (konduktywność), redox, tlenu rozpuszczonego. 12) Zakup i dostawę zestawu minilaboratyjnego do oznaczania parametrów zanieczyszczeń w ściekach w zakresie: BZT5, ChZT, zawiesina ogólna, azot ogólny i fosfor. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca: 1) Program funkcjonalno-użytkowy przedsięwzięcia pn.: Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Parowej, gm. Dziemiany. III. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.).:  Nadzór nad osobami realizującymi roboty budowlane oraz podwykonawcami;  Współpraca z kierownikiem budowy podczas realizacji umowy;  Kontrola dostaw i stanu materiałów budowlanych;  Nadzór nad prawidłowością i jakością wykonania robót budowlanych;  Wykonywanie wszystkich robót budowlanych na terenie budowy. 1. Zamawiający wymaga, aby, Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przed rozpoczęciem robót oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przedłożył zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych z pracownikami potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 3. Nie przedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych kopi umów o pracę o których mowa w ust. III. 1. zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. III. w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. III.1. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. IV. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz są one zgodne z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, przyjętej technologii, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne” oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. V. Przedmiot zamówienia należy realizować w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł. (piętnaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach