Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48426327579, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
Konstantynowska 8/10
94-303 Łódź, woj. łódzkie
tel. +48426327579, , fax. -
REGON: 10146567200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja fontanny w Parku im. A. Struga w Łodzi wraz z zagospodarowaniem terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
[wszelka numeracja zgodna z SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja fontanny w Parku im. A. Struga w Łodzi wraz z zagospodarowaniem terenu”: 3.1.1 Szczegółowy zakres prac, w tym podział na zamówienie podstawowe i opcyjnie określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ (w szczególności Załącznik nr 1 do Umowy). 3.1.2 Zakres prac, o którym mowa powyżej, winien zostać wykonany na podstawie dokumentacji projektowej z października 2016 r., opracowanej przez Biuro Architektoniczne Macieja Kneblewskiego oraz aktualizacji przedmiaru robót z lutego 2019 r., opracowanej przez firmę PAGRE Grzegorz Mamenas stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 1 Ustawy żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ; 8.2.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach odpowiednio w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.2.1 i 8.2.2 SIWZ; 8.2.4 zobowiązanie innego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: 8.2.4.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 8.2.4.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.2.4.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.2.4.4 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 8.2.5 karty katalogowe poszczególnych „równoważnych” elementów zagospodarowania / materiałów / urządzeń wraz z rysunkami i szczegółowym opisem technicznym (w tym materiałów, z których są wykonane) – jeżeli Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia z uwzględnieniem rozwiązań równoważnych. 8.3 Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w pkt. 8.2.2 SIWZ. 8.4 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1. i 8.2.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie tych warunków. 8.5 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.5.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.5.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.6 NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień ich złożenia, dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania zamawiającego: 8.6.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 8.6.1.1 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Zamawiający wraz z wezwaniem, przekaże wzór takiego wykazu robót. 8.6.1.2 dowodów określających czy wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 8.6.1.3 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wraz z wezwaniem, przekaże wzór takiego wykazu osób. 8.6.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnych szczególnych dokumentów. 8.6.3 W celu potwierdzenia że oferowane roboty budowlane spełniają określone wymagania, Zamawiający żąda przedłożenia kart katalogowych: 8.6.3.1 wyposażenia placu zabaw tj. urządzeń zabawowych, siłowych, 8.6.3.2 obiektów małej architektury tj. ławek parkowych, koszy na śmieci.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Trębaczewie
Dodano: 2024-05-29 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
Dodano: 2024-05-23 - „Budowa schodów do przystanku autobusowego na wiadukcie w ciągu ul. Aleksandrowskiej w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-05-23 - Remont drogi gminnej nr 112471E gr. pow. piotrkowskiego – Józefów Stary – Reczków – gr. woj. świętokrzyskiego
Dodano: 2024-05-23 - Remont drogi gminnej nr 112459E od skrzyżowania z drogą powiatową nr P3914E w Górach Mokrych do miejscowości Mojżeszów
Dodano: 2024-05-23 - Budowa bieżni krótkodystansowej, skoczni do skoku w dal i rzutni do pchnięcia kulą
Dodano: 2024-05-23 - Odtworzenie stawu retencyjnego w miejscowości Krobanów
Dodano: 2024-05-23 - Rozbudowa drogi gminnej Nr 102015E w miejscowości Plecka Dąbrowa obręb Plecka Dąbrowa
Dodano: 2024-05-22 - Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
Dodano: 2024-05-22 - Budowa pawilonu handlowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Górniczej (nr dz.134/12 obręb B-50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem(...)
Dodano: 2024-05-22