Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
- Data zamieszczenia: 2016-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
ul. B. Chrobrego 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4223011, fax. 032 4224124 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Zamysłów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Zamysłów. I. Cel modernizacji ewidencji gruntów i budynków: Modernizacja ewidencji to zespół działań technicznych, organizacyjnych i administracyjnych podejmowanych w celu uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencji gruntów i budynków zgodnie z wymogami rozporządzenia oraz w celu dostosowania istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu. Celem przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków jest: 1) utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, 2) uzupełnienie posiadanej bazy danych ewidencyjnych o informacje przewidziane rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków, 3) dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków, 4) przygotowanie danych do prowadzenia zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach, 5) poprawienie jakości obsługi stron korzystających z ewidencji gruntów i budynków. II. Zakres przewidywanych prac do wykonania: Realizacja prac określonych w przedmiocie zamówienia wymaga ich zgłoszenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Urzędzie Miasta Rybnik. ETAP I 1. Aktualizacja oraz uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne wynikające z przepisów rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków w oparciu o materiały Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, wywiad w terenie i pomiar terenowy, elektroniczne księgi wieczyste oraz inne dostępne zbiory i rejestry danych. 2. Likwidacja rozbieżności pomiędzy częścią graficzną i opisową wraz ze sporządzeniem odpowiedniej dokumentacji. 3. Skompletowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego. ETAP II 1. Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego do wglądu osób zainteresowanych. 2. Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji wynikającej ze sposobu rozpatrzenia uwag i zastrzeżeń do danych przedstawionych w projekcie operatu opisowo-kartograficznego. 3. Import opracowanych danych do bazy danych EGiB. 4. Wygenerowanie w siedzibie Zamawiającego zawiadomień o zmianach oraz wypisów z rejestru gruntów w zakresie zmienionych danych oddzielnie dla każdej jednostki rejestrowej gruntów, budynków, lokali. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Regulacja stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek zajętych pod drogi w oparciu o Kodeks Napoleona - 4 części
Dodano: 2016-06-17 - Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2016
Dodano: 2016-04-15 - Sporządzenie dokumentacji w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) oraz w trybie art. 95 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. z dn. 7 maja 2015r. - Dz. U. z 2015 r. poz. 782)
Dodano: 2016-04-07 - Wykonywanie prac geodezyjnych na potrzeby miasta Radlin
Dodano: 2016-03-08 - Sporządzenie map do celów projektowych.
Dodano: 2016-03-01 - Wybór jednostki wykonawstwa geodezyjnego w celu wykonania opracowań geodezyjnych
Dodano: 2016-02-16 - Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach
Dodano: 2016-02-10 - Świadczenie usług w zakresie prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby gospodarki nieruchomościami w latach 2016-2017 na terenie Gminy Siewierz
Dodano: 2015-12-23 - Przetworzenie hybrydowej mapy zasadniczej części obszaru Powiatu Będzińskiego dla którego źródłowe mapy analogowe utworzone były w skali 1:2000, określonego w załączniku, metodą wektoryzacji wraz z zasileniem baz danych BDOT, GESUT, EGiB prowadzonych w systemie informacji o terenie GEO - INFO.
Dodano: 2015-09-21 - Wykonanie rozgraniczenia pomiędzy nieruchomością położoną w Rybniku obręb Niedobczyce km 6, działką 1226/9 dla której prowadzona jest elektroniczna księga wieczysta GL1Y/00089013/3 a nieruchomościami sąsiednimi położonymi w Rybniku obręb Niedobczyce km 6 działką 1228/9 dla której prowadzona jest elektroniczna księga wieczysta GL1Y/00089116/5 oraz działką 611/9 dla której prowadzona jest elektroniczna księga wieczysta GL1Y/00086257/4
Dodano: 2015-08-05