Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Popielów

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Popielów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Popielów położonego w jednostce ewidencyjnej Miasto Rybnik. I. Cel modernizacji ewidencji gruntów i budynków: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków to zespół działań technicznych, organizacyjnych i administracyjnych podejmowanych w celu uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych, utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencji gruntów i budynków zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz. 393 tekst jednolity) zwanego dalej rozporządzeniem i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 tekst jednolity ze zmianami) zwanej dalej ustawą, oraz w celu dostosowania istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych obowiązującymi przepisami prawa. Celem przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków jest: 1) utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia, 2) uzupełnienie posiadanej bazy danych ewidencyjnych o informacje przewidziane rozporządzeniem, 3) dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu, 4) przygotowanie danych do prowadzenia zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach, 5) poprawienie jakości obsługi stron korzystających z ewidencji gruntów i budynków. II. Zakres prac przewidywanych do wykonania: Realizacja prac określonych w przedmiocie zamówienia wymaga ich zgłoszenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (zwanego dalej PODGiK) w Urzędzie Miasta Rybnika. Zakres prac obejmuje: ETAP I 1. Analizę danych bazy danych ewidencji gruntów i budynków obrębu Popielów w oparciu o materiały państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i wyniki pomiarów oraz sprawdzenie zgodności danych z przepisami prawa. 2. Wyjaśnienie i usunięcie rozbieżności oraz uzupełnienie brakujących danych. 3. Skompletowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, zawierającego wyniki prac wykonanych w zakresie modernizacji działek ewidencyjnych, punktów granicznych, modernizacji budynków, nieruchomości lokalowych, użytków gruntowych, podmiotów ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków, weryfikacji i aktualizacji punktów adresowych, w tym: a) rejestr gruntów, b) rejestr budynków, c) rejestr lokali, d) wykazy zmian danych ewidencyjnych budynków, e) arkusze spisowe lokali, f) mapę wywiadu, g) dokumentację z wykonanych pomiarów terenowych, h) mapę ewidencyjną. 4. Wgranie danych do bazy testowej EGiB, BDOT. 5. Kontrola opracowania projektu operatu opisowo-kartograficznego wraz z kontrolą danych w bazie danych. 6. Odbiór etapu I potwierdzony protokołem. ETAP II 1. Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego do wglądu osób zainteresowanych. 2. Rozpatrzenie uwag i zastrzeżeń do projektu modernizacji bazy danych obrębu Popielów. 3. Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji wynikającej ze sposobu rozpatrzenia uwag i zastrzeżeń do danych przedstawionych w projekcie operatu opisowo-kartograficznego w tym ewentualne skompletowanie aneksu do operatu opisowo-kartograficznego. 4. Kontrola aneksu do operatu opisowo-kartograficznego. 5. Import opracowanych danych do bazy danych ewidencji gruntów i budynków, BDOT. 6. Harmonizacja danych bazy EGiB, BDOT. 7. Kontrola bazy danych ewidencji gruntów i budynków. 8. Wygenerowanie w siedzibie Zamawiającego zawiadomień o zmianach oraz wypisów z rejestru gruntów, wypisów i wyrysów z rejestru gruntów w zakresie zmienionych danych, oddzielnie dla każdej jednostki rejestrowej gruntów, budynków, lokali. 9. Odbiór etapu II i zakończenie zadania potwierdzone protokołem końcowym. III. Podstawowe informacje o obrębie ewidencyjnym Popielów: Informacje aktualne na dzień: 24.04.2019 r. 1. Oznaczenie TERYT: 247301_1.0074 2. Powierzchnia: 746 ha 3. Liczba jednostek rejestrowych gruntów: 2859 4. Liczba jednostek rejestrowych budynkowych: 14 5. Ilość działek ewidencyjnych: 5344 6. Ilość działek bez geometrii: 13 7. Ilość działek bez powiązania z częścią opisową EGiB: 0 8. Ilość działek o rozbieżności powierzchni powyżej 10% pomiędzy częścią opisową a kartograficzną: 777 9. Ilość budynków ujawnionych w EGiB: 2790 10. Ilość budynków bez geometrii ujawnionych w EGiB: 114 11. Ilość budynków nieujawnionych w części opisowej EGiB: 241 12. Liczba jednostek rejestrowych lokalowych: 53 13. Liczba lokali ujawnionych w EGiB: 53 14. Ilość punktów granicznych: o ZRD=1: 1545 o ZRD=2: 10363 o ZRD=5: 405 o ZRD=7: 1930 o ZRD=9: 397 o BPP=1: 3045 o BPP=2: 14 o BPP=3: 8738 o BPP=4: 2018 o BPP=5: 823 o BPP=6: 2 • Ilość przecięć granic działek z budynkami: 584 • Działki nieciągłe: 27 • Ilość działek z niepoprawnie oznaczonymi księgami wieczystymi: 1452 • Ilość nieruchomości bez oznaczenia księgi wieczystej 18. Operat ewidencji gruntów i budynków został założony w latach siedemdziesiątych XX wieku w oparciu o podkłady mapowe i inne dokumenty gromadzone w zasobie geodezyjnym i kartograficznym w Rybniku od 1863 r. Baza w wersji elektronicznej (system oparty na MSDOS) powstała w latach 1993-1998 wyłącznie w części opisowej dotyczącej gruntów. Od 2003 roku cała jednostka ewidencyjna została przeniesiona do systemu EGB 2000. W latach 2001-2004 na podstawie operatów pomiarowych znajdujących się w PODGiK w Rybniku oraz w oparciu o pomiary na osnowę poziomą z 1994 roku założono numeryczną mapę ewidencji gruntów w systemie dgDialog. Materiały, wcześniejsze (dane katastru pruskiego), skartowano w oparciu o związki liniowe w nawiązaniu do danych wprowadzonych do operatów. W przypadku braku danych, współrzędne pozyskano z wektoryzacji rastra mapy ewidencyjnej w skali 1:1000, 1:2000, 1:5000 oraz mapy zasadniczej w skali 1:1000. W latach 2002-2004 dla całej jednostki ewidencyjnej została założona ewidencja budynków. W latach 2006-2011 dla całej jednostki ewidencyjnej przeprowadzono modernizację ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych dla terenów zurbanizowanych, przeprowadzono weryfikację istniejących kartotek budynków. Od 2015 roku istnieje zintegrowana baza danych operatu ewidencyjnego prowadzona w systemie GPUE (Geoinformacyjna Platforma Usług Elektronicznych oparta na oprogramowaniu GEO - INFO 7) w układzie współrzędnych PL- 2000/6. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje SIWZ z załącznikami. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest dostępny dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie prac terenowych w zakresie oględzin nieruchomości, - wykonanie zdjęć, a także pomiarów działek, budynków, użytków gruntowych, - wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego do wglądu osób zainteresowanych, - dokonanie importu do bazy danych EGiB w siedzibie Zamawiającego. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach