Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Łąka i Poręba wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (wieś).

Powiat Pszczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4492300, 032 4492399 , fax. 032 4492345
  • Data zamieszczenia: 2016-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
    ul. 3 Maja 10 10
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 4492300, 032 4492399, fax. 032 4492345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Łąka i Poręba wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (wieś).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Łąka i Poręba wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (wieś).a.powierzchnie obrębów: obręb Łąka ok. 1180 ha, obręb Poręba ok. 850 ha.b.liczba działek: obręb Łąka w części opisowej są 3683 działki, w części graficznej 3681 działek 2 działki są bez właściwej geometrii w rozumieniu systemu. Obręb Poręba w części opisowej są 1394 działki, w części graficznej 1394 działki, 6 działek jest bez właściwej geometrii w rozumieniu systemu i 7 działek nie jest ujawnionych w części opisowej.budynki : Obręb Łąka - w części opisowej są ujawnione 1872 budynki, w części graficznej 1825 budynków, budynki bez geometrii to 49 przypadków. Obręb Poręba w części opisowej są ujawnione 604 budynki, w części graficznej jest 596 budynków, 8 budynków nie ma właściwej geometrii w rozumieniu systemu.2.Zakres prac przewidzianych do wykonania:I ETAP - Prace polowe: a.Porównanie treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie dla wszystkich działek ewidencyjnych dla potrzeb weryfikacji rodzajów i zasięgów użytków gruntowych dla działek zabudowanych oraz użytków gruntowych pozostałych (wszystkich), o których mowa w załączniku nr 6 do rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( w tym Ls, Lz, Ws, Wp, W, Wsr, N, dr, S,); ze szczególnym zwróceniem uwagi na te działki, które system w synchronizacji uproszczonej wskazuje jako działki z rozbieżnościami w klasoużytkach i rodzaj tych rozbieżności generuje.b.Wywiad terenowy.c.Pomiar uzupełniający, wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, należy objąć wszystkie zmiany w zasięgu użytków gruntów zabudowanych i zurbanizowanych, zasięgi wykonywanej kontrolnej jednostkowej klasyfikacji gleboznawczej dla pozostałych gruntów, budynki w celu poprawienia ich geometrii oraz ujawnienia w bazie ewidencji gruntów i budynków z odpowiednim statusem.II ETAP Prace pozostałe:a.Doprowadzenia do zgodności danych ujawnionych w dziale I ksiąg wieczystych z danymi ujawnionymi w bazie ewidencji gruntów i budynków, zastąpienia oznaczeń ksiąg papierowych oznaczeniami ksiąg elektronicznych oraz wyszukanie ksiąg właściwych dla działek, które nie mają przyporządkowanych w bazie ewidencyjnej oznaczeń ksiąg wieczystych. b.Weryfikacja i uzupełnienie w bazie ewidencyjnej brakujących numerów PESEL, imion rodziców na podstawie wszystkich analizowanych ksiąg wieczystych oraz aktów notarialnych będących w dyspozycji Zamawiającego w ilości wskazanej na stronie drugiej warunków technicznych (załącznik nr 1 do siwz).c.Uzupełnienie brakujących osi dróg i ulic w rozumieniu ustawy o drogach publicznych, weryfikacji nazw i przebiegu osi dróg i ulic już istniejących w bazie oraz przypisania działkom leżącym w pasach drogowych nazw dróg i ulic, identyfikatora zgodnego z rejestrem TERYT oraz numerów ewidencyjnych dróg i ulic.d.Przypisanie działkom zajętym przez cieki wodne (rzeki, potoki, strumienie itp.) nazw własnych cieków.e.Usunięcie rozbieżności generowanych przez system (synchronizacja uproszczona) dla działek, budynków i klasoużytków.f.Doprowadzenie do zgodności z wymogami znowelizowanego w 2015 roku rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków atrybutów opisowych dla punktów granicznych.g.Uporządkowanie bazy podmiotów ewidencyjnych (właścicieli) i następnie scalenie jednostek rejestrowych.h.Przeniesienie do bazy ewidencyjnej danych z dokumentacji posiadanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Pszczynie i administracji architektoniczno-budowlanej do kartotek budynków pełnej możliwej do pozyskania informacji dotyczącej budynków (decyzji, roku zakończenia budowy, rozbiórek, ilość izb, rodzaj budynku mieszkalny jednorodzinny, wielorodzinny itp. informacji wymaganej rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków) oraz opracowanie odpowiednich wykazów zmian i zaktualizowanie bazy pozyskanymi danymi.i.Weryfikacja ujawnionych w bazie ewidencyjnej numerów NIP dla gospodarstw rolnych na podstawie państwowego rejestru oraz dopisanie numerów brakujących.j.Uporządkowanie grup rejestrowych, zgodnie z wymogami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. k.Wyłożenie zmodyfikowanej bazy do publicznego wglądu w siedzibie starostwa w postaci projektu operatu opisowo-kartograficznego oraz sprawdzenie w terenie zasadności zgłoszonych uwag oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji niezbędnej do załatwienia złożonych zarzutów do ujawnionych danych.3.Zamawiający informuje, że rejestr ewidencji gruntów i budynków prowadzony jest w bazie Zamawiającego w programie Ewid2007v.9 Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia danych w siedzibie Zamawiającego w w/w systemie.4.Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres prac opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ: Warunki Techniczne.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 06 maja 2016r do godz. 10.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach