Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg
- Adres: 38500 Sanok, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 134 630 890
- Data zamieszczenia: 2017-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
ul. Rynek 1
38500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 013 4652800, 4652833, fax. 134 630 890
REGON: 37044071000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Sanoku: Termomodernizacja, montaż pompy ciepła i układu ogniw fotowoltaicznych w Centrum Sportów Ekstremalnych.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie modernizacji energetycznej budynku Centrum Sportów Ekstremalnych (CSE) w Sanoku przy ul. Poprzecznej 2, współfinansowanego ze środków RPO WP 2014-2020 w ramach umowy o dofinansowanie: RPPK.03.02.0-18-0022/16-00: 1.Zakres prac obejmuje: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku oraz dachu, - ocieplenie ścian fundamentowych wraz z odwodnieniem, - wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, - modernizacja C.O., - wykonanie instalacji odzysku ciepła – montaż rekuperatora, - montaż pompy ciepła i układu ogniw fotowoltaicznych, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą: - Dokumentacji projektowej: •Projekt Budowlany: „Termomodernizacja budynku CSE” •Projekt wykonawczy: „Modernizacja C.O. poprzez montaż rekuperatora oraz pompy ciepła”, •Projekt wykonawczy: „Budowa instalacji fotowoltaicznej nN. Instalacja odgromowa” - Audytu energetycznego budynku: dz. Nr. 621/1, 621/2: obręb Wójtowstwo, ul. Poprzeczna 2, - STWiORB, - Kosztorysu ofertowego, - Rozdziału II SWIZ. 3.Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące dla przyszłego wykonawcy do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające zgodność ich kluczowych parametrów technicznych, jakościowych, potwierdzonych w (atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, świadectwach jakości). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000,00 złotych – słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego numer konta: 31 8642 0002 2001 0060 4703 0003 z adnotacją: „wadium – Termomodernizacja, montaż pompy ciepła i układu ogniw fotowoltaicznych w CSE” Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w formie oryginału w kasie Zamawiającego pok. Nr 34. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na rozbudowie i modernizacji, termomodernizacji budynku szkoły wraz z otoczeniem Zespołu Szkół Elektronicznych, ul. Hetmańska 120
Dodano: 2024-05-31 - Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej – O/Jasło, ul. Rynek
Dodano: 2024-05-31 - Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
Dodano: 2024-05-29 - „Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej”
Dodano: 2024-05-29 - Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-05-29 - Robota budowlana- remont części budynku nr 58 w Sandomierzu na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Dodano: 2024-05-29 - Robota budowlana - remont elewacji oraz gzymsów bud. nr 8 w Kielcach
Dodano: 2024-05-29 - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego "Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego".
Dodano: 2024-05-28 - Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie Gminy Jodłowa
Dodano: 2024-05-28 - Rozbudowa remizy OSP w Średniej Wsi wraz z zakupem wyposażenia
Dodano: 2024-05-28