Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg
- Adres: 05126 Nieporęt, Pl. Wolności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
- Data zamieszczenia: 2018-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
Pl. Wolności 1
05126 Nieporęt, woj. mazowieckie
tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja elewacji budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Nieporęcie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Kod CPV (CPV) 45443000-4: Roboty elewacyjne 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją elewacji budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Nieporęcie. 3. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem: a) roboty rozbiórkowe tj. demontaż obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien, skrzynek złącz kontrolnych, szyldów, kratek elewacyjnych, b) przełożenie opaski wokół budynku, c) roboty elewacyjne tj. miejscowe uzupełnienie tynku, odgrzybienie, zagruntowanie i pomalowanie tynków elewacji, malowanie liter, montaż skrzynek złącz kontrolnych, montaż szyldów z rozbiórki, osadzenie kratek wentylacyjnych, osadzenie rynien dachowych i rur spustowych oraz wykonanie obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych również na wieży. 4. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) zapewnieniu niezbędnych mediów do należytego prowadzenia budowy (w tym zapewnieniu zasilania elektrycznego na potrzeby budowlane - „prąd budowlany”); 3) wykonaniu szczegółowego harmonogramu robót uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy, zawierającego opis sposobu organizacji robót. 4) przekazaniu Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, kompletu dokumentów i oświadczeń opisanych w ustawie Prawo budowlane. 5) stałej obecności kierownika robót w trakcie prowadzenia robót budowlanych. 5. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne oraz dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Przedmiar robót”stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917, z późn. zm.). 9. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 10. Wymogi, o których mowa w ust. 7-9, dotyczą również podwykonawców. 11. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 9 i 10 będą anonimizowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4.Skuteczne wniesienie wadium pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust.3,przed upływem terminem składania ofert. 5.Dokumenty,o których mowa w ust.2 pkt. 2 – 5 , muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń , o których mowa w art.46ust.4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1)przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2)dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6.Dokumenty,o których mowa w ust.2pkt2-5,należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. c) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie elewacji budynku OSP w Lubominie
Dodano: 2024-03-07 - Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie remontu budynku nr 13 i nr 14 w kompleksie przy ul. Bystrej nr 1 w Warszawie.
Dodano: 2023-05-10 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. J. Piłsudskiego 59b w Grójcu
Dodano: 2023-03-07 - Termomodernizacja Szkoły podstawowej w Płochocinie w ramach projektu : „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Ożarów Mazowiecki –ETAP II”
Dodano: 2023-01-25 - Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej na działce o nr ewid. 88/1 w miejscowości Druchowo
Dodano: 2022-09-28 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Grębkowie
Dodano: 2022-07-14 - „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Somianka”
Dodano: 2021-01-18 - „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Somianka”
Dodano: 2020-11-20 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Gózd
Dodano: 2020-07-29