Przetargi.pl
Modernizacja dźwigu towarowego małego w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie

Dom Pomocy Społecznej im.Św.Brata Alberta ogłasza przetarg

  • Adres: 03-772 Warszawa, ul. Kawęczyńska 4B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 619-58-02 , fax. 0-22 670 43 18
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im.Św.Brata Alberta
    ul. Kawęczyńska 4B 4B
    03-772 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 619-58-02, fax. 0-22 670 43 18
    REGON: 01004364500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa m. st. Warszawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dźwigu towarowego małego w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji 1 szt. dźwigu elektrycznego, towarowego małego, o udźwigu 100 kg. Przedmiot zamówienia obejmuje: - opracowanie pełnej dokumentacji projektowej modernizacji dźwigu, - uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Dozoru Technicznego, - wykonanie Dokumentacji Techniczno Ruchowej oraz dokumentacji dla konserwatora (do maszynowni), - demontaż starego dźwigu, (prowadnice mogą zostać wg uznania Wykonawcy), - wywóz złomu i gruzu, - zabezpieczenie szybu na czas prowadzonych prac, - doprowadzenie nowego zasilania (główne i administracyjne) w energię elektryczną, 5-cio przewodową, miedzianą, od rozdzielni zasilającej na kuchni, znajdującej się na parterze, do maszynowni na poddaszu, na odległość ok. 40 m, - dostawa 1 szt. kompletu elementów nowego dźwigu, (ubezpieczenie na czas transportu, koszt transportu loco -budowa, koszt załadunku i rozładunku), - montaż nowego fabrycznie dźwigu, - roboty budowlane związane z wymianą drzwi gilotynowych w kuchni głównej i w 4 kuchniach oddziałowych (uzupełnienie glazury w podobnych do istniejących kolorach i inne prace naprawcze), - uzupełnienie ubytków tynku, gruntowanie i dwukrotne malowanie całego szybu i maszynowni, - wystawienie deklaracji zgodności WE oraz oznaczenie dźwigu znakami CE, wykonanie badań elektrycznych oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego, bezusterkowy odbiór dźwigu (rejestracja) i dopuszczenie dźwigu do eksploatacji bez zastrzeżeń. W cenie dźwigu zawarte są wszystkie czynności (w tym badania i opłaty) związane z dopuszczeniem dźwigu przez UDT do eksploatacji bez zastrzeżeń. Fakt modernizacji dźwigu nie został jeszcze zgłoszony do UDT, należy to do zakresu czynności Wykonawcy. W okresie gwarancji konserwację będzie prowadził dotychczasowy konserwator, z którym Zamawiający ma już podpisaną umowę na konserwację dźwigów. Wynagrodzenie za konserwację będzie płacił Zamawiający. Konserwatorowi należy udostępnić wszystkie potrzebne kody dostępu, inne informacje i dokumenty. 1.2. Dane dźwigu: - udźwig 100 kg, 5 przystanków, 5 dojść, - wysokość podnoszenia 13,85 m, wysokość nadszybia 2580 mm, - wewnętrzne wymiary szybu: szerokość 1000 mm, głębokość 920 mm, - drzwi gilotynowe szybowe, wykonane ze stali nierdzewnej INOX, - kabina przelotowa wykonana ze stali nierdzewnej INOX z półką, obustronne drzwi kabinowe (gilotynowe, żaluzjowe lub inne), (same drzwi kabinowe nie muszą być ze stali nierdzewnej) - sterowanie przyciskami zewnętrznymi, z sygnalizacją świetlną i dźwiękową, na poziomie parteru przyciski do wysyłania posiłków na 4 piętra (oddziały). - intercom pomiędzy kuchnią główną na parterze a poszczególnymi piętrami. 1.3. Szczegółowy zakres robót zawiera Program Funkcjonalno -Użytkowy -załącznik nr 1. 1.4. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym europejskimi i polskimi normami. Dźwig należy wykonać zgodnie z normą PN/EN 81.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym /Dz. U. z dnia 31 grudnia 2000 r., Nr 122, poz. 1321 z późn. zm./.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453170002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 000,00 zł. /słownie: jeden tysiac złotych/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl (odszukać niniejsze ogłoszenie, w treści kliknąć na SIWZ i podać dane)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach