Przetargi.pl
Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 260, 1208/3 dojazdowej do gruntów rolnych w m. Niepla w km 0+000 – 0+027 i w km 0+123- 0+186

Gmina Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 436 669 , fax. 134 436 635
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasło
    ul. Słowackiego 4
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 436 669, fax. 134 436 635
    REGON: 54139700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminajaslo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 260, 1208/3 dojazdowej do gruntów rolnych w m. Niepla w km 0+000 – 0+027 i w km 0+123- 0+186
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 260, 1208/3 dojazdowej do gruntów rolnych w m. Niepla w km 0+000 – 0+027 i w km 0+123- 0+186. 2. W ramach realizacji w/w zadania planowane są do wykonania następujące roboty: - mechaniczne ścinanie poboczy; - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - podbudowa z kruszyw łamanych warstwa górna 12 cm – mieszanka tłuczniowa; - ułożenie nawierzchni bitumicznej warstwa profilowa 4 cm, warstwa ścieralna 4 cm; - wykonanie poboczy z mieszanki tłuczniowej. 2. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będące załącznikami do SIWZ (zał. nr 1 i 2). 3. Jeżeli pomimo starań Zamawiającego, w tekście dokumentacji pojawią się jakiekolwiek nazwy, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt, należy traktować to jako rozwiązanie przykładowe z możliwością zastosowania rozwiązania równoważnego. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w przedmiarze robót. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały zawarte w projekcie umowy (zał. nr 7). 5. Wykonawca uwzględni w koszcie wykonania zamówienia wycenę 4 odwiertów w nawierzchni bitumicznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach