Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej nr 109177 - ul. Rolna w miejscowości Goraj

Urząd Gminy Goraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23450 Goraj, ul. Bednarska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 858 002 , fax. 846 858 118
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goraj
    ul. Bednarska 1
    23450 Goraj, woj. lubelskie
    tel. 846 858 002, fax. 846 858 118
    REGON: 54054100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej nr 109177 - ul. Rolna w miejscowości Goraj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Modernizacja drogi gminnej nr 109177 - ul. Rolna w miejscowości Goraj”. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący asortyment robót: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe zjazdów i chodników, roboty ziemne, obramowania, podbudowa, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów i dojazdów do budynków gospodarczych, regulacja urządzeń, roboty wykończeniowe, . Do obowiązków Wykonawcy należy również opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie dokumentacji powykonawczej 2) Szczegółowy zakres robót budowlanych został opisany w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych robót drogowych stanowiących załączniki do SIWZ. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto Wykonawca wraz z ofertą przedkłada: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej innych podmiotów zobowiązany jest, złożyć pisemne zobowiązanie/a (w formie oryginału) tych podmiotów w pełnym zakresie wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016 r. poz. 1126), ww. dokument winien określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (jeżeli dotyczy), 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy - w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeżeli dotyczy), 3) Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona(jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach