Urząd Gminy Goraj ogłasza przetarg
- Adres: 23450 Goraj, ul. Bednarska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 858 002 , fax. 846 858 118
- Data zamieszczenia: 2018-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goraj
ul. Bednarska 1
23450 Goraj, woj. lubelskie
tel. 846 858 002, fax. 846 858 118
REGON: 54054100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi gminnej nr 109177 - ul. Rolna w miejscowości Goraj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Modernizacja drogi gminnej nr 109177 - ul. Rolna w miejscowości Goraj”. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący asortyment robót: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe zjazdów i chodników, roboty ziemne, obramowania, podbudowa, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów i dojazdów do budynków gospodarczych, regulacja urządzeń, roboty wykończeniowe, . Do obowiązków Wykonawcy należy również opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie dokumentacji powykonawczej 2) Szczegółowy zakres robót budowlanych został opisany w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych robót drogowych stanowiących załączniki do SIWZ. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto Wykonawca wraz z ofertą przedkłada: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej innych podmiotów zobowiązany jest, złożyć pisemne zobowiązanie/a (w formie oryginału) tych podmiotów w pełnym zakresie wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016 r. poz. 1126), ww. dokument winien określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (jeżeli dotyczy), 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy - w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeżeli dotyczy), 3) Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona(jeżeli dotyczy),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 109468L w miejscowości Siedliska.
Dodano: 2024-04-02 - Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wewnętrznych, położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: „Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, powiat bialski, woj. lubelskie”
Dodano: 2024-03-25 - "Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Telatyn"
Dodano: 2024-03-25 - Budowa drogi gminnej nr 109478L w m. Łukowa wraz z budową drogi dla pieszych w m. Chmielek oraz przebudowa dróg gminnych nr 109481L w m. Chmielek i nr 109564L w m. Osuchy
Dodano: 2024-03-21 - Przebudowa drogi gminnej nr 103505 L w miejscowości Brzeźnica Leśna w gminie Niedźwiada
Dodano: 2024-02-28 - Przebudowa Drogi Wojewódzkiej nr 812 Biała Podlaska – Wisznice – Chełm – Rejowiec – Krasnystaw w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km 24+780 do km 25+120 strona lewa w m. Rossosz
Dodano: 2024-01-26 - Budowa ul. Deotymy w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą - etap II
Dodano: 2023-12-20 - Przebudowa infrastruktury pieszo-rowerowej przy ul. Wojska Polskiego w Świdniku
Dodano: 2023-12-14 - Remont drogi gminnej nr 127054L Cisownik-Budki od km 0+000,00 do km 1+393,00
Dodano: 2023-11-15 - Modernizacja ul. bocznej Witosa
Dodano: 2023-11-10