Przetargi.pl
„Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej w miejscowości Janiszewo”

Gmina Pelplin ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, Plac Grunwaldzki 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pelplin
    Plac Grunwaldzki 4
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    REGON: 191675333
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej w miejscowości Janiszewo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej w miejscowości Janiszewo”.1.1 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania kompleksowych robót budowlanych dla zadania pn.: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej w miejscowości Janiszewo 1.2 Zakres planowanych robót budowlanych obejmuje:1.2.1 Wykonanie drogi o nawierzchni z elementów prefabrykowanych betonowych pełnych – płyty drogowe betonowe gr. 15 cm (zgodne z załączoną specyfikacją techniczną) podzielonej na dwa odcinki: ­ odcinek drogi gminnej nr 215010G o długości 104,25 m (zlokalizowany na dz. nr 63 obręb Janiszewko), z jezdnią o szerokości 3,5 m oraz obustronnym poboczem o szer. 0,5 m ­ droga wewnętrzna o długości 400,75 m (zlokalizowany na dz. nr 64/21 obręb Janiszewko) z jezdnią o szerokości 3,0 m wraz z obustronnym poboczem o szer. 0,5 m. 1.2.2 Jezdnię dróg wykonać z płyt drogowych betonowych pełnych gr. 15 cm na podsypce piaskowej gr. 10 cm:­ Jezdnię o szerokości 3,5 m wykonać z płyt o wymiarach 100x300 cm i 150x300 cm;­ Jezdnię o szerokości 3,0 m wykonać z płyt o wymiarach 150x300 cm;1.2.3 Pobocze gr. 10 cm wykonać z kruszywa pozyskanego z wykorytowania drogi.1.3 Wykaz dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, która jest załącznikiem do SWZ:­ orientacja wskazująca lokalizację robót;­ mapa z przebiegiem drogi;­ przedmiar robót;­ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:a) Zapewnienie obsługi geodezyjnej całego procesu robót;b) Zabezpieczenie robót w okresie trwania robót;c) Należyte zabezpieczenie terenu robót wraz z dostarczeniem i obsługą wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, bariery, światła ostrzegawcze, poręcze, ogrodzenia itp., zapewniając tym samym bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.d) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód i ewentualna wypłata właścicielom stosownego odszkodowania za niemożność użytkowania bądź inne trwałe szkody. Naprawa i wypłata odszkodowania powinny być potwierdzone protokołem stwierdzającym iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy.e) Przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków oraz innych obiektów budowlanych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli nieruchomości.f) Przed rozpoczęciem robót sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu który dokumentują.g) Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach