Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Ryńsku

Gmina Wąbrzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza 21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6871800 , fax. 056 6881704
  • Data zamieszczenia: 2016-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąbrzeźno
    ul. Mickiewicza 21 21
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6871800, fax. 056 6881704
    REGON: 00572621000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Ryńsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Ryńsku (droga gminna nr 070299 C) od km 0+000 do km 1+000. 2. Zakres robót : Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych na odcinku 1,0 km polegająca na wykonaniu: robót przygotowawczych i ziemnych, podbudowy, nawierzchni mineralno-bitumicznej, opasek - poboczy z kruszywa kamiennego i poboczy gruntowych, zjazdów do posesji i na pola, konserwacji rowów przydrożnych oraz robót wykończeniowych. 3.Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1)obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia trasy przed przystąpieniem do robót i sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 2)przygotowania projektu organizacji ruchu w czasie prowadzenia robót i zatwierdzenia go zgodnie z przepisami prawa przed przystąpieniem do realizacji robót; 3)przygotowania projektu stałej organizacji ruchu i zatwierdzenia go zgodnie z przepisami prawa przed przystąpieniem do realizacji robót; 4)wyprzedzającego informowania mieszkańców o zamykaniu odcinków drogi/drogi spowodowanym prowadzonymi robotami w sposób zwyczajowo przyjęty (w formie ogłoszeń na tablicy ogłoszeń i w sklepach); 5)przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami (odwierty rdzeniowe nawierzchni z betonu asfaltowego) i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób i próbek; 6)naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; 7)naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 8)odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; 9)utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 10)innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; 11)uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji; 4. Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy po wykonaniu robót budowlanych sporządzenia kosztorysu powykonawczego i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót.. 5. Szczegółowy opis robót budowlanych zawierają: 1) projekt budowlany; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 12.971,90 PLN (słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt jeden złotych 90/100 ). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Chełmnie O/Wąbrzeźno Nr 04 9486 0005 0030 0908 2006 0004 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Ryńsku. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zamawiający zaleca aby oryginał dokumentu wadium umieścić w kopercie w której znajduje się oferta w dodatkowej kopercie oznaczonej napisem WADIUM. 7.Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 8.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: a) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, c) na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wabrzezno.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach