Przetargi.pl
Modernizacja dróg transportu rolnego w Gminie Czersk poprzez ułożenie płyt YOMB

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860 , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, fax. 523 954 811
    REGON: 9235127400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg transportu rolnego w Gminie Czersk poprzez ułożenie płyt YOMB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Modernizację drogi Zapędowo – Nowy Młyn – 370 mb dł. x 4 mb szer. = 1.480 m2. 2. Zakres robót: 2.1. Korytowanie drogi, 2.2. Ułożenie płyt YOMB na podsypce piaskowej wraz z zamuleniem otworów, 2.3. Ukształtowanie poboczy za pomocą żwiru, 2.4. Regulacja włazów studzienek, zasuw itp. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządcę dróg. 4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.-kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK. Sp. z o.o. w Czersku. 5. Przed rozpoczęciem układania płyt na poszczególnych odcinkach dróg Wykonawca uzgodni dokładną lokalizację prac z Zamawiającym i z sołtysem danego Sołectwa. 6. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 7. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 7.1. wykonywanie czynności związanych z obsługą maszyn i urządzeń drogowych, 7.2. wykonywanie czynności związanych z wykorytowaniem i ukształtowaniem drogi, 7.3. wykonywanie czynności związanych z wykonaniem podsypki piaskowo-żwirowej wraz z profilowaniem, 7.4. wykonywanie czynności związanych z ułożeniem płyt YOMB, 7.5. wykonywanie czynności związanych z regulacją studni, zasuw itp., 7.6. wykonywanie czynności związanych z zamuleniem spoin piaskiem i ukształtowaniem poboczy. 7.7. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załacznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczegółności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia,cenę ofertową brutto, zobowiązanie dot. terminu realizacji zamówienia, okresugwarancji i warunków płatnosci, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń,a także informacje, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. oświadczenia stanowiące załacznik nr 2 i 3 do SIWZ, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do wystepowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art.23 ust 2 Prawo zamówień publicznych.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3.2., SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której ten dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której ten dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie określonym w zdaniu poprzedzającym. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ przez Zamawiającego, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach