Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Borowina, Kierzków i Wnętrzne

Gmina Stanin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-422 Stanin, Stanin
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48257981118 , fax. +48257981104
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanin
    Stanin 62
    21-422 Stanin, woj. lubelskie
    tel. +48257981118, fax. +48257981104
    REGON: 711582500
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://stanin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Borowina, Kierzków i Wnętrzne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Borowina, Kierzków i Wnętrzne” podzielona na 3 części. 1. Zakres zamówienia: Część I Modernizacja drogi publicznej w miejscowości Borowina Przedsięwzięcie polegać będzie na modernizacji drogi publicznej w miejscowości Borowina zlokalizowanej na działkach o nr ewidencyjnym 120 i 380, obręb Borowina. Długość modernizowanej drogi - 647 mb Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych; 2. Podbudowa: - wykonanie koryt o głębokości 10cm.; - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie klat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm; - profilowanie i zagęszczenie podbudowy wykonane mechanicznie pod warstwami nawierzchni 3. Roboty nawierzchniowe: - skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej w ilości 0,5 kg/m2; - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych p grubości 5cm (warstwa ścieralna); 4. Oznakowanie: - pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych ocynkowanych śr. 60mm; - pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 5. Roboty wykończeniowe: - plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie z uzupełnieniem gruntem uzyskanym z koryta. Część II Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Kierzków. Przedsięwzięcie polegać będzie na modernizacji drogi w miejscowości Kierzków zlokalizowanej na działkach o nr ewidencyjnym 243/2, 250, 247, obręb Kierzków. Długość modernizowanej drogi - 750 mb Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych; 2. Podbudowa: - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm gr. 7 cm na istniejącej podbudowie betonowe i poszerzeniu; - profilowanie i zagęszczenie podbudowy wykonane mechanicznie pod warstwy nawierzchni. 3. Roboty nawierzchniowe: - skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej i wolości 0,5 kg/m2; - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa ścieralna); 4. Roboty wykończeniowe: - Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie wraz z uzupełnieniem gruntem miejscem oraz z ewentualnie z dokopu gr. Do 10 cm Cześć III Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Wnętrzne. Przedsięwzięcie polegać będzie na modernizacji drogi w miejscowości Wnętrzne zlokalizowanej na działce o nr ewidencyjnym 60, obręb Wnętrzne. Długość modernizowanej drogi - 261 mb Zakres zamówienia obejmuje: Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 0,261 km - oczyszczenie mechaniczne podbudowy betonowej – 833 m2, Roboty nawierzchniowe: - Skropienie emulsją asfaltową podbudowy betonowej w ilości 0,5 kg/m2 – 833 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno –bitumicznych asfaltowych AC 11S KR 1-2 o grubości 4 cm ( warstwa ścieralna) – 833 m2 Roboty wykończeniowe: - Plantowanie i zagęszczenie poboczy wykonywane mechaniczne wraz z uzupełnieniem materiałem z odkładu o gr. do 10 cm - 261m2 Szczegółowa charakterystyka realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia: 1) Przebudowę należy wykonać zgodnie z: a) przedmiarami robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium dla części I i II zamówienia (zgodnie z art. 45. ust. 2 ustawy). Dla części III zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium dla przedmiotu zamówienia wynosi: dla części I zamówienia - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych); dla części II zamówienia - 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10 października 2018r. do godz. 10:00. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) W pieniądzu – w formie przelewu należy wpłacać na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Łukowie, Oddział w Staninie, Nr konta: 35 9204 1011 0000 0101 2000 0040; Na przelewie należy umieścić informację: "Wadium – Modernizacja dróg gminnych – zadanie nr ..... ”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 4.1. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego” gdy: a. wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; lub b. wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; lub c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; lub d. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6) Postanowienia ppkt. 5. stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 4. pkt. 2) i pkt. 5). 8. W przypadku, gdy gwarancja lub poręczenie, o których mowa powyżej, nie określą którejkolwiek z sytuacji opisanych w pkt. 7. ppkt. 5), zamawiający uzna, że oferta wykonawcy nie została zabezpieczona wymaganym wadium. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione przez wykonawcę w pieniądzu przelewem, zaleca się dołączenie do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę składającego ofertę. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy w Staninie, Stanin 62, 21-422 Stanin, w kancelarii pok. nr 5, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach