Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych w 2020 roku

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 552 792 306
  • Data zamieszczenia: 2020-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 552 792 306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja w 2020 roku dróg oraz innych terenów publicznych należących do Gminy Kwidzyn. Zamawiający udzieli zamówienia w 4 częściach: Część nr 1 – Przebudowa dróg gminnych z płyt jomb, Część nr 2 – Remonty dróg i innych terenów publicznych, Część nr 3 – Utwardzanie nawierzchni dróg śródpolnych, Część nr 4 – Przebudowa dróg gminnych z płyt drogowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części zamówienia. Szczegółowy zakres robót i terminy ich realizacji, będą każdorazowo ustalane przez Zamawiającego w formie pisemnej. Wartość zleconych robót uzależniona będzie od środków posiadanych w budżecie gminy. Szczegółowe informacje zawiera dokumentacja techniczna. Część nr 1: Przebudowa dróg gminnych z płyt jomb W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt jomb na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną. Wartość planowanych robót oszacowana została na kwotę 172 704,00 zł brutto Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji: 1) 1 m2 nawierzchni z płyt jomb, 2) 1 m2 wykonania koryta o głębokości 1 cm i warstwy odsączającej – za każdy kolejny 1 cm grubości, 3) 1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem. Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 3) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych. Część nr 2: Remonty dróg i innych terenów publicznych Przedmiotem zamówienia są remonty dróg na terenie gminy Kwidzyn. Wartość planowanych robót oszacowana została na kwotę 170 147,19 zł brutto. W ramach zadania należy wykonać: 1) remont chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm, 1’) remont chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm, 2) wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm 3) wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm 4) remont chodnika z płytek chodnikowych 50x50 - materiał inwestora, 5) remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb – wymiana płyt na nowe, 6) remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb – płyty z rozbiórki materiał inwestora, 7) remont nawierzchni drogi z płyt drogowych – płyty z rozbiórki materiał inwestora, 8) wykonanie nawierzchni drogi z trylinki – płyty betonowe inwestora, 9) remont chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm z odzysku, 10) remont chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm z odzysku, 11) przełożenie nawierzchni z trylinki, 12) wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, 13) remont krawężników na ławie betonowej z oporem - nowy krawężnik, 14) remont obrzeża betonowego – nowe obrzeże, 15) wykonanie obrzeży betonowych, 16) wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych, 17) wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm z odzysku, 18) wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm z odzysku, 19) przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm – kostka z odzysku, 20) przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm – kostka z odzysku. Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 20) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, po cenach jednostkowych. Część 3: Utwardzanie nawierzchni dróg śródpolnych Przedmiot zamówienia obejmuje utwardzanie dróg gminnych poprzez dostawę i rozłożenie gruzu bądź pospółki na terenie gminy Kwidzyn. Wartość planowanych robót oszacowana została na kwotę 46 485,86 zł brutto. Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji: 1) 1 m2 rozłożonego gruzu o średniej grubości 15 cm i frakcji do Ø 0,63 mm, 2) 1 m2 rozłożonej pospółki o średniej grubości 15 cm, 3) 1 m2 rozłożonej posypki piaskowej o średniej grubości 10 cm . Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 3) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych za 1 m2. Część nr 4: Przebudowa dróg gminnych z płyt drogowych W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt drogowych na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną. Wartość planowanych robót oszacowana została na kwotę 278 800,00zł brutto. Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji: 1) 1 m2 nawierzchni z płyt drogowych, 2) 1 m2 wykonania koryta o głębokości 1 cm i warstwy odsączającej – za każdy kolejny 1 cm grubości, 3) 1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem. Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 3) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Wykonawca po podpisaniu umowy, na każde pisemne żądanie Zamawiającego, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że minimum dwie osoby wykonujące pracę w ramach realizowanych zadań są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, • Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, zawierający zaświadczenie właściwego organu ZUS potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach