Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej

Urząd Miejski w Bierutowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56420 Bierutów, ul. Moniuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3146251 w. 31 , fax. 713 146 432
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bierutowie
    ul. Moniuszki 12
    56420 Bierutów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3146251 w. 31, fax. 713 146 432
    REGON: 52862300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej”. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)naprawy nawierzchni gruntowych: korytowanie do 10cm, profilowanie i zagęszczenie, 2)naprawy nawierzchni tłuczniowych: profilowanie i zagęszczenie, 3)naprawy cząstkowe nawierzchni tłuczniowych śr. grubość 10 cm, 4)wykonanie przepustu pod koroną drogi o śr. Ø 600mm, długość 6 mb z rur betonowych wraz z prefabrykowanymi wylotami, 5)wykonanie przepustu pod koroną drogi o śr. Ø 400mm, długość 6 mb z rur betonowych wraz z prefabrykowanymi wylotami. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załącznik Nr 10 do niniejszej specyfikacji. 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 5.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 6.Orientacyjne ilości dla poszczególnych pozycji zakresu przedmiotu zamówienia (służące porównaniu ofert): 1)naprawy nawierzchni gruntowych: korytowanie do 10cm, profilowanie i zagęszczenie – ok. 2 000 m2, 2)naprawy nawierzchni tłuczniowych: profilowanie i zagęszczenie – ok. 1 000 m2, 3)naprawy cząstkowe nawierzchni tłuczniowych śr. grubość 10 cm – ok. 1 000 m2, 4)wykonanie przepustu pod koroną drogi o śr. Ø 600mm, długość 6 mb z rur betonowych wraz z prefabrykowanymi wylotami – ok. 18 szt., 5)wykonanie przepustu pod koroną drogi o śr. Ø 400mm, długość 6 mb z rur betonowych wraz z prefabrykowanymi wylotami – ok. 15 szt. 7.W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może dodatkowo zlecić pilne remonty, zagrażające bezpieczeństwu ruchu pojazdów i pieszych. Remonty te muszą być zrealizowane w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym, jednak nie później niż w ciągu 3 dni (w przypadku warunków umożliwiających prawidłowe wykonanie zamówienia np. braku silnych opadów deszczu itp.). Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia ubytku oraz wykonania zlecenia natychmiast po ustaniu siły wyższej. Informacje dodatkowe. 1.Wszystkie powyższe roboty zostały w sposób szczegółowy ujęte w kosztorysie do wypełnienia przez Wykonawcę. 2.Termin realizacji zadania od daty zawarcia umowy do 20 grudnia 2017 r. 3.Roboty wykonywane będą na podstawie zleceń częściowych, wystawianych przez Zamawiającego. 4.Harmonogram robót ustalany będzie na bieżąco z zastrzeżeniem dyspozycyjności Wykonawcy do dwóch dni od wystawienia zlecenia. 5.Szczegółowa lokalizacja robót naprawczych wg wskazań Zamawiającego. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zlecanych robót. Realizacja będzie uzależniona od stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych. 7.Roboty winne być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, SSTWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r.,poz.359 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: wadium – IR.2710.12.2017.JP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.Kosztorys ofertowy – wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 6.2.SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach