Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta Przedborza z podziałem na części

GMINA PRZEDBÓRZ ogłasza przetarg

  • Adres: 97-570 Przedbórz, ul. Mostowa 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 781 22 61 do 65 , fax. 44 781 21 80
  • Data zamieszczenia: 2023-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PRZEDBÓRZ
    ul. Mostowa 29
    97-570 Przedbórz, woj. łódzkie
    tel. 44 781 22 61 do 65, fax. 44 781 21 80
    REGON: 590648296
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedborz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta Przedborza z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I obejmuje remont ulic: Cmentarnej, Kościelnej, Podzamcze, Zachodniej i Starej w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta Przedborza”Szczegółowy opis zakresu robót określony został:a) dokumentacji technicznej dla części I stanowiącej załącznik nr 10a do SWZb) w przedmiarze robót dla części I stanowiącym załącznik nr 9a do SWZ, Uwaga: Zamawiający wymaga od Wykonawcy uzyskania prawomocnego pozwolenia na badania archeologiczne (lub uzyskanie zwolnienia) zgodnie z Decyzjami WUOZ stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ.Część II obejmuje remont ulic: Działkowej, Szczęśliwej, Mostowej w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta Przedborza” oraz przebudowę ulic: Zielonej i Łazickiej w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych ul. Zielona i ul. Łazicka”.Szczegółowy opis zakresu robót określony został:a) dokumentacji technicznej dla części I stanowiącej załącznik nr 10b do SWZb) w przedmiarze robót dla części I stanowiącym załącznik nr 9b do SWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:- dla części I - 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100);- dla części II - 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przedborzu:Nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Przedborzu 76 8988 0001 0000 0012 2874 0209z dopiskiem: „Wadium – IRŚ.271.1.5.2023 Część ............”Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone, jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwotywadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Przedbórz;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 4. ppkt 2-4 SWZ wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.8. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodoweja) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:- dla Części I - co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na budowie (rozbudowie, odbudowie), przebudowie lub remoncie drogi o wartości robót, co najmniej 700 000,00 zł brutto.- dla Części II - co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na budowie (rozbudowie, odbudowie), przebudowie lub remoncie drogi o wartości robót, co najmniej 1 500 000,00 zł brutto.Uwaga:Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie (rozbudowie, odbudowie), przebudowie lub remoncie drogi o wartości robót odpowiadającej co najmniej sumie wartości robót, wskazanych powyżej dla części, na które Wykonawca składa ofertę.Informacje dodatkowe:Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1.4 lit. a), jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.b) dysponują jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz. U. Z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019r. poz.831) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. Z 2019 r., poz. 1117) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także legitymuje się, co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności drogowej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Uwaga: Wykonawca składający ofertę dla więcej niż jedną część może wykazać się tym samym kierownikiem robót przy każdej części pod warunkiem, iż legitymuje się on co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności drogowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach